2012. október 2., kedd

OFF

A héten 3 egymást követő nap is éjszakázom, 2x8 s egyszer 12 órában, így nem hiszem, hogy bármiféle aktvitást is várhattok tőlem a következő napokban.

Tovább 2 nagyobb project is készülőben van. Egy fotós s egy táncos.
A fotós még nem világos előttem, a lényeg, hogy jelenleg, mint szereplő s ötletgazda leszek jelen. Ezt a "random" eseményt ejtjük meg a hétvégén, s péntekre, ruhákkal meg mindennel elkéne készülni, hogy hétvégére a táncpróba mellett már csak kattintgatni kelljen. Ugyanis tuti kell majd színeket állítani a képeken, s okt. 10-ig el kell küldeni őket. Érzem. hogy jó lesz. Csak kapjunk is helyezést.
A táncpróbáról majd később mesélek. Legyen elég annyi, hogy a KKK-s tábor leányai készülnek valamivel.

Továbbá, csütörtökön külön táncom is van, ugye..
Alig éltem túl a múlt hét csütörtökit is. Ugyanis megint elkezdtem futni. Vasárnap AKKORÁT estem az újonnan lerakott térköveken, hogy 2 percig kínlódtam a könnyeimmel. S agyaltam azon, vajon most felhívjam e húgom, hogy jöjjön értem..
De erőt vettem magamon, s ahogy letelt a 2 perc felálltam, s futottam tovább. Levezetésként egy kis nyújtás, s rá sem bírtam állni aznap éjjel. Másnap is eléggé sántítottam még. Be is dagadt rendesen. Éjjel bekötöttem, s volt ecetes borogatás meg minden.
Nos azóta még mindig nem ment le a duzzanat... S kezdek aggódni. Ugyanis továbbra is nyomásérzékeny, befelé, még mindig nem hajlik, s ha bármi egyeletlenségre lépek, ami nem várt helyzetbe hozza a bokám, még mindig könny szökik a szememben. De járni, futni tudok... Vasárnap óta szerdán is és csütörtökön tánc után is voltam futni.
Le kéne mennem megnézetni. Azt mondják, nem normális, hogy eddig be van dagadva.

Más nagyon nem történt velem.
Sulinak még csak a közelébe sem mentem múlthéten. Ja, de egyszer bementem, s pótoltam a lemaradásom. S kiderült, hogy azon kívül nem maradtam le semmiről..
Nem tudom mi bajom... nem vagyok a toppon továbbra sem.
Ha nem lennének a KKK-s lányok vagy épp tánc szerintem már megőrültem volna. Segítenek kikapcsolni. Olyanokra tudnak rávenni.. délutáni karakoke party , akarom mondai norebang... hülyülünk, beszélgetünk. Velük teljesen  önfeledt tudok lenni. Nem úgy mint TM-mel s a többiekkel. Még nem is meséltem mi történt 2 hete szombaton...:O
Magam is megijedtem. Nah akkor köv. post.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése