2014. január 6., hétfő

Ünnepek között, fő a tisztaság

A kimerítő karácsonyi buli után, amelynek másnap reggel, 27-én, reggel kilenckor mondtunk búcsút, egész nap aludtam. Délelőtt tízkor lefeküdtem, majd délután négykor felkeltem, pár órára. Nem bírtam sokáig, kb. nyolckor már aludtam is, mert nem volt kedvem semmihez. Nem vártam semmit a naptól, hiszen tudtam, hogy a Herceg ma végre a barátjával tölti a napot, s ma semmi meglepőt nem tartogat a számomra. Nem is bántam, eléggé fáradt voltam, s nagyon nyúzott. Rám fért a pihenés.
Viszont 28-án már nem tudtam szemet hunyni a sok buli, pia felett, sőt a lakás sem nézett ki valami fényesen, hiszen elmaradt a karácsony előtti nagytakarítás- amit, nagyon szépen bepótoltam. A konyhától kezdve szépen kinyaltam a lakást. Sajnos a tervezetthez képest, dupla annyi időt emésztett fel, s csak 85%-osan lett kész.
Még 27-én kaptam egy üzenetet a Hercegtől, olyan kettő óra körül: "- Kiheverted már a szerdát?:D " - dehogy hevertem, nagyban aludtam még akkor. Valamilyen oknál fogva nem is reagáltam rá. Talán elfelejtettem, vagy halogattam. Tudtam, hogy elfoglalt, így nem volt életbevágó, hogy beszélgessek vele.
Viszont 28-án is kaptam tőle egy akkor még random üzenetnek tűnő dolgot.
Nem is értettem, nem is figyeltem rá a nagy takarítás közepette. Csak egy "nem. :D" -et tartalmazott az üzenet. Gondoltam félreküldte, ezért, minden köszönés nélkül csak egy " parancsolsz?"-ra futotta tőlem, mire kaptam egy videó linket. Nah jó. Erre most nincs időm, felkiáltással meg sem álltam a takarításban. Ez kitartott déltől hajnali kettőig. S nem voltam kész a konyhával. Elmostam vagy 100 poharat, s bögrét együttesen, mindent szárazra töröltem, lepakoltam a szekrény tetejét, lepakoltam az összes polcot, melyek feketéllettek a portól... S hol volt még a felmosás s porszívózás. De legalább már az összes függöny lekerült, s ki voltak mosva estére.
Másnap kilenckor keltem, mert 10-kor volt talim a nyári fesztiválos sofőrömmel, most épp én tettem neki szívességet egy kemping szék megtestesülésében. Tízre hazaérve megint neki láttam a tennivalóknak, s végül olyan három körül húgom is haza ért s segített itt-ott. De ekkor még mindig csak az előszobával s a kisszobával végeztem. Este tíz előtt tíz perccel állhattam neki porszívózni, mondjuk ez már tízre kész is volt. Közben apu is kivette a részét, s bár hiába kértem, hogy szedje le a függönyöket, amit nem tett meg, de szó nélkül vissza akasztgatta őket, amit én szörnyen utálok. Végül a nagyszobában elmaradt az ablak pucolás, s a fürdő is hagyott maga után némi kívánni valót.. de úgy döntöttem, hogy még egy napot már nem tudok rászánni. Második nap már úgy éreztem magam mint, akit agyon vertek. 5 zacskó szemét hagyta el a házat, s minden szépen csillogott. Tisztának éreztem magam s a lakást is. Nagyszerű érzés volt.
Ezt a tisztaság mániát egyébként a Néni ragasztotta rám, akinél már kétszer pucoltam ki a lakást. S nagyon jó érzés, amúgy. Üdítő. Úgy éreztem nem kezdhetem az Újévet koszos lakásban, az előző év szemeteivel. Bár lelki megtisztulásnak nem mondanám, mert semmi fontos dolgot nem dobtam ki, de még is jó érzés volt.
Megjegyzés: sajnos a gumi kesztyű sem segít, a kezem mindenképpen megszenvedi a takarítást, ha nem a portól s rengeteg kézmosástól, akkor a gumi miatt. Bár inkább, mint a vegyszer marja. Szerencsére egy kis kézkrém rendbe hozta.
A 30-a egy dologgal telt el. Húgommal töltött vásárlással. Ugyanis S.O.S. kellett szereznem 20-as évekbeli ruhát, mert hivatalos voltam a Herceghez szilveszterre. Végre, tényleg láthatom a házát. Tehát elmentünk ruhát turkálni, ami elég mulatságosnak bizonyult, s végül egy fantasztikus magasított derekú fekete szoknyát szereztünk. Nagyon jól állnak a magasított dolgok, többet kéne belőle beszereznem!
Húgomnak két új cipőt is vettem. S végül, hála neki, én is megtaláltam a szerelmem. Azóta le sem akarom venni.
Még mielőtt elindultunk volna vásárolni, apával beszélgettünk a kanapén mindenféléről. S közben kaptam egy üzenetet, melytől megint csak melegség futott végig rajtam. :)
"-
hahó"
"- Szia!"
"- mi a helyzet? eltűntél. :O " - hát még is csak hiányol, egy kicsit. :)
Megírtam neki, hogy élek, csak hatalmas nagytakarításo
n vagyok túl, most pedig indulunk vásárolni húgommal, de majd ha haza értem tudunk beszélni.
Nos, a vásárlás elhúzódott, aztán még hajat is festettünk s 8 helyett leértem fél tízre a megbeszélt kocsmába, ahova most a csajokkal ültem be. Írtam nekik, hogy nem utasíthatom vissza őket, mert még a végén azt hiszik, hogy diszkriminálom őket, amiért hetero életvitelt folytatnak. :)
Nagyon jól telt az este a lányokkal, kicsit talán sikerült sokat inni. Koktéloztunk. Aztán meg bodzasört ittunk. S végül hajnali négy lett. Nem is értem, hogy?! :D Aztán elvittem őket, oda ahova mindenkinek el kell mennie egyszer egy jó vagy épp szörnyű buli után: az eredeti 200 ft-os pizzáshoz, amit még tánctársam mutatott nekem, mert hol máshol lenne, mint ahol lakott. :)
Még sosem ettek ilyen pizzát, amit nem is értem, hogy történhetett meg, mert ez az egyik legjobb pizza. Végül haza villamosoztunk, s bedőltem az ágyba. Ahol írhattam a Hercegnek egy bocsánatkérő féle üzenetet, amiért nem tudtam vele este beszélni. Persze nem, mintha most hiányolt volna, vagy számon kért volna. Csak jól esett neki írni. Meg aztán, kiwi voltam, hogy még is, hogy lesz a 31-e. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése