2016. január 21., csütörtök

Olvasmány - A NŐ

Dr. Csernus Imre A Nő című könyvét olvasom, s nem hagy nyugodni. Azt veszem észre, hogy az embereket figyelem. Próbálom alkalmazni az olvasottakat, próbálom megfigyelni az embereket. Sok dologgal tisztában voltam, de nagyon sokkal nem. S bár úgy kezdi a könyvét, hogy ne higgyünk el semmit, ami benne áll, valójában lehet, hogy ez fordított pszichológia. Ezen rágódom egy ideje. Próbálom megkérdőjelezni a benne leírtakat, de néha nagyon nehéz. Mindenesetre nagyon szórakoztató és tanulságos iromány. Szeretem a nyers hangvételét, bár lehet, ha én lennék célkeresztben, akkor kevésbé tetszene. Szeretem az olykor alpári megnyilvánulásait is, a káromkodásokat benne, és hogy nevén nevezi a dolgokat. Valójában húgomnak vettem meg karácsonyra a könyvet, de engem is mindig nagyon érdekelt. Ezek után tuti elolvasom a párját is. Hátha a férfiakról is tanulok valami újat. Bár most sem csak a nőről esik szó. Család, gyerekek, párkapcsolat, minden terítékre kerül. Lehet, hogy beszerzek egy példányt magamnak is, s aláhúzom benne a fontosabb részeket, hiszen ez egy olyan könyv, amelyet időnként le kell venni a polcról, s gyakorolni az olvasottak gyakorlatba áthelyezését.
Apám is el akarja olvasni. Tudtam, hogy őt is érdekelheti, szóval ez a könyv szerint kész főnyeremény. Bár kevés esélyt látok rá, hogy a két skorpió bármiben is változna. Ugyan húgom még nem annyira merev és vaskalapos, de ő is elég makacs. Apám meg... nos, róla inkább ne is beszéljünk. Kész pszichológiai eset. Csak a játszák, a könyvben leírt játszmák.. ezek lapulnak a tarsolyában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése