2012. augusztus 17., péntek

KKK nyári tábor

Ha embereket posztolnék ide, ez a bejegyzés egy emberrel lenne tele: Yewon :)
Nem is sejtettem mire vállalkozom, mikor jelentkeztem erre az egészre. De úgy voltam vele, hogy időm van, szívesen tanulok róluk, miért ne?
S nagyon jó buli volt. Megint fiatalodtam pár évet. Komolyan az volt legjobb, mikor a tanárokkal együtt visszamentünk kisgyerekbe, s együtt játszottunk.
Az egésznek leírhatatlan hangulata volt. Egy csomó szerepjáték, ami segítette volna a kommunikációt, közös éneklés! Én ÉNEKELNI. A legrosszabb rémálmotokba se jöjjön ez elő!
Csupa csupa készségfejlesztő dolog. Nem csoda, hogy ilyen fiatalok, ha képesek újra s újra gyereknek lenni.

Hétfőn megilletődve érkeztem késve egy lánnyal. Helyet foglaltunk s énekelgettünk javarészt. Bemutatták nekünk Koreát, az ételeiket. Kár, hogy kóstolót, nem hoztak. De hát mit akarok. Így is ingyenes volt az egész.

Két turnus volt mindennap. Egy délelőtti, s egy délutáni. Délelőtt a koreai de itt élő gyerekeknek voltak hasonló foglalkozásaink, mint nekünk. De hát mint utóbb kiderült, ők vagy angolul, vagy koreaiul beszéltek. Magyarul nem hallottam csak egy kislányt megszólalni. Nyilván mindent értettek.
Négyen voltunk amúgy lányok egy asztalnál, de aztán másnap hamar kibújt a szög a zsákból s már nem is köszöntek. Eskü az egyik lány úúúgy nézett ki, mint a House Md.-ből 13as! Világos szemek, széles arc, világos haj. Nagyon nagyon hasonlított rá. Abszolút az esetem volt. Elvarázsoltak a kék szemei. S ő volt a szimpatikusabb.
A barátnője egy tipikus magyar volt.. wáhh. Semmi sem jó, klikkesedek, felvágok, nem segítek... borzalom volt.
Örülök is végül, hogy nem vele voltak. Kinek hiányzik ez. Különben is megalapozta az ismeretségünket, hogy az új "kpopos" nyakláncom meglátva, rögtön elkezdte szidni Ren-t.. Köszi.
A nyaklánc amúgy Berlinből van, a H&M-ből. Megláttam s rosszul lettem, mert szerintem nem volt 2 hete. hogy posztoltam, ilyet szeretnék, ami Renen van, s kiderült honnan szerezte...

Tehát muszáj volt magamévá tennem egy ezüstöt. S azt hiszem kijelenthetem, hogy soha ennyit nem költöttem még "ékszerre'.

Bemutatkozni tanultunk. Olyan gyorstalpaló volt, hogy az csak na. De tényleg sok mindent akartak megmutatni. Készültek.


folyt. vmikor...

Koreai Kulturális Központ nyári tábor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése