2012. augusztus 16., csütörtök

Születésnapok hete


Megkésve bár, de törve nem..
Legalább a mondat egyik fele igaz.
Akkor jöjjön egy gyors poszt, a Tokio Hotel 7. születésnapja alkalmából. Úgy néz ki ez a szülinapok hete.

Először a blogom. Mivel nem sikerült még megköszönnöm megfelelő hangnemben ezúton tenném meg:

Köszönöm, minden kedves idelátogatónak, ha csak egy pillanatra is, de be néz. Egy év hosszú idő, s mennyi minden történt annak ellenére, hogy nem jutottam messzebbre!
De ezt tudjuk, a blog hűen őrzi az elmúlt egy teljes évemet! :) Hihetetlen, hogy egy éve írogatok bele, még ha az utolsó 2 hónap hagy is némi kívánni valót maga után.

Tehát boldog születésnapot, kedves naplóm!

Folytatnám a Tokio Hotellel:
Bár nem a debütálásuk óta követem a bandát, így is fél évtizedet már lehúztak mellettem. Vagy én mellettük.
2005.08.15-én debütáltak a Durch den Monsoon-nal. Ezt követte később a Shrei.
Köszönök nekik is mindent, hiszen rengeteg dolgot átéltem már velük s miattuk. Gondoljunk csak a bp-i koncertre, Ma petitevel, vagy Bécsre, vagy Milánóra, ahova stoppal jutottam ki.

Muszáj volt abba hagynom a blog írását, mert
iszonyatos hangulatban jöttem haza. S nem sikerült volna szülinaposra a bejegyzés:)

Hagy tegyek említést egy másik bandáról is, akik szintén aug. 15én debütáltak: U-Kiss
Először Ren imitálásában hallottam róluk. :) (ebben a vidiben, legalább mosolyog Ren^^)

Új értelmet nyert a banda neve.:)
Az a baj velük, hogy keverem  őket a Shinee-val.. S a többiekről nem is beszélve.
Tehát akkor a U-Kiss is 15én ünnepli debütálását, bár ők még csak négy évesek. Jövőre már lehet egy őszinte köszöntés is sikerül. Bármi megtörténhet! ^^

16-a egyelőre még szabadnap. :) De én már ma felköszöntöttem Yewont.
A héten koreai tábor volt, s ő az ottani legfiatalabb tanár akik, Seoulból érkeztek ide kis hazánkba, hogy első kézből adhassák át kultúrájuk egy kis szeletét. Négy nap nagyon kevés. Még Budapestből is, nem hogy egy egész országból! :)
Mit kell tudni Yewonról ?(azt, hogy ez egy kreált név, mint az összes) Tanár, most lesz koreai években 24 éves, amúgy 23. Identitását illetően... öhm.. nah ezt tényleg nem tudom. Csak s kizárólag azért nem rakom rá a meleg jelzőt, mert úgy érzem igazságtalan lenne vele szemben. Nem akarom megbélyegezni. Hiszen láttam már érdekes dolgokat. GD-től is. Cifrákat...
Így maradjunk annyiban, hogy kis színész, elég feminim, olyan kis "Nebántsvirág". Sajnos nem tudtam megismerni, de az a pozitívizmus, az a pozitív energia, melyet képes közvetíteni, le-nyű-gö-zött!
Éjjel rátaláltam a közösségi oldalon, mialatt a fotóstól szerettem volna elkérni Yewonnal készült közös képünket. S rá egy órára, hajnali 2-3kor vissza is igazolt. Nagy kő esett le a szívemről. Ennyire még sem utál.:)
Akkor tudtam meg, hogy 17én van a születésnapja. Gd előtt egy nappal... :D
S persze a képei nézegetése megint csak elvette az időm, így négy előtt kevéssel álltam neki a poló festésnek, melyet emlékként, s hálám jeléül szándékoztam neki átadni.

"Különlegessége" a pólónak, hogy a kis angol betűk a nevét adják ki. Rá nincs egy jelző sem. Ő csak úgy Ő. Nem lehet mással meghatározni..: )

S a hééééétvéééége , a várva vár nap, az új szoló lemez megjelenése, hozzá az új klip.... !! GD születésnapja! :)
Jó, hogy várom.... kurvára nem leszek itthon... -.-" S megint úgy vagyok vele, hogy nincs kedvem menni...
Aztán ki tudja, lehet ez is annyira jó lesz, mint Berlin. Csak itt se nem turista nem leszek, s igazi külföldiek sincsenek... nem olyan az egész.
Mindegy, fesztiválozni megyünk.. annak csak lesz fesztivál hangulata... de külföldiek nincsenek akkor szinte már fesztivál hangulat sincs. Szeretem azokat az őrült arcokat, akik megszínesítik a mindennapokat!:D
Meglátjuk. 
Holnap indulunk este, 6 felé...
S meddig kell nekem várnom?! 18-ig... Nah, igen, de ők 9 órával előrébb járnak! Tehát csak holna ötig kéne kibírnom, s akkor már fent lesz minden. De lehet már négykor is.. Neeeeeh, nem bírok várni, egy teljes hétig.. Megint ülhetek majd a netcaféban, s lássuk be az azért nem olyan.. Mikor itthon először lesokkol, barátkozol vele, megmarad az első refrén.. Újraindítod mert nem hsized el, hogy csak ennyi. Másodszorra már még rövidebb. S már tudod a refrént s a kedvenc részed, majd 3xora már max. hangerőn üvölteted, s úgy érzed sosem akarsz felállni onnan, s minden más megszűnik körülötted... ::) Nem hallod, mit mond húgod, pedig fontos lenne, de te csak bólogatsz.. a zene ütemére, természetesen,.. s szemed a képernyőn, próbálsz újabb s újabba apróságokat észrevenni! :)

Boldog születésnapot Kwon Jiyong!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése