2012. június 26., kedd

Mosoly....??


Mára befejeztem a zenehallgatást. Ma nem vagyok a toppon, vagy akár írhatnám, azt is, hogy még mindig nem vagyok T.O.P. -on... *muhahahaha
Szar poén, sőt, valószínűleg csak én értem, tehát, no comm...
Ma csak fájdítja a szívem a sok vidi, tudván, hogy még 2 évig tuti nem láthatom őket élőben...:(

De nem baj, előbb vagy utóbb, de ott leszek, a szülővárosodban GD, sőt mi több, az anyanyelveden fogunk kommunikálni!

S akkor ha ez megvalósult, nah akkor lesz egy tetoválásom. Ezt itt most írásba adtam. :)
Minden percem ez köti le... a távoli két év. S valahogy nem akar eltelni. Sosem terveztem ilyen távolra. De úgy érzem hamar elrepül. Tudom, hogy ezernyi dolog lesz még addig....
Minden percben tanulnám a koreai nyelvet, de sajnos elég korlátozott vagyok. Jelenleg meg passzív agresszív, vagy frusztrált, vagy nem is tudom. Ideges. S most hiába a zene, ha csak azt kell látnom, míly távol vagy, s míly távoli még a nap...
Amúgy elég jól haladok, csak éppenséggel hosszú hétvége után ma hajnalban, nem sikerült annyi betűt memorizálnom amennyit szerettem volna.
A nyelvről magáról: tetszik. tényleg. :)
a betűk mint a mi ábécénk, csak kár hogy belekevertek némi kínai ( vietnami) hanghordozású hülye betűt. Van pár kevert mghz. amik között sztem egyáltalán nincs különbség. Max majd a szavaknál.
Reggel, mintha valami bonyolult részhez érkeztem volna a leckében, sajnos tényleg alig tudtam már figyelni arra mit olvasok, fáradt voltam. Úgy hogy tulajdonképpen olyan mintha el se olvastam volna...
Nah a másik. Van pár live felvétel (kb mindent japánnal feliratozzák) amit, koreaiul is feliratoznak. Ezt nagyon szeressem :) De az egyik jól k... tt velem. Ha jól sejtem Comic San betűtípust választott a hangul-oknak(koreai betűk) s basszus, nem ismerem fel őket. Öt percig néztem, hogy mire hasonlíthat, s semmi... köszi... kicsit lelombozott.... úgy néz ki mint valami macskakaparás. Nem látni a betűk határait. szörnyű...

Egyéb?
Most arról nincs kedvem írni. Pedig lesz mit.

Szerintem ha tehetném, minden második szavam az lenne, hogy GD  :)
S a mosolya..
Bevallom, mikor először postoltam, hogy ő aztán tudja promózni magát, nah... akkor ERRŐL Sejtésem sem volt... o.O
öööö.... szóhoz sem jutok. De a férfi cipő részleget felvásárolnám... ha szállítanának ide is..
tényleg nem találok szavakat ledöbbentem. s megálltam a növésben...

Nah, igen. Mogyi mosolya is. Meg Mosolygós Srác is. hehe.. mindháromban van valami olyan kedvesség, attól függetlenül, hogy utóbbi kettő egyáltalán nem kedves... egy mosoly...
Mint mikor ragyog a nap. Tulajdonképpen Mosolygós srác nem is fogható Mogyihoz v. GD-hez. Természetesen most GD visz mindent. Valami megmagyarázhatatlan. biztos felettébb nagy hasonlóság van Bill mosolyával.
Nah jó tényleg befejeztem, megyek inkább aludni, mert csak arra várok. Hát ha valami szépet álmodok. Reggel meg szépen felkelek időben s jöhet a koreai abc újra, s újra. Mint már jó pár napja. Annyira kíváncsi vagyok már a nyelvtanra is. Ok, hogy már értem 90% az írást, de mi van a többivel? ::)

Frissítés:
Most csináltam egy  quizt, így hajnali háromkor. Még jó, hogy éjfélkor irkáltam itt s akkor már menni akartam..:(
Nah, de  lényeg ez:


Jójó... tudom, ez még csak az abc...:D Amúgy amiket rontottam, azok az ao-uo-oo hangok votlak. Nem írhatom h a-o-u mert nem hangzik tisztán a-nak. Olyan angolosan hallani. Ja, s a kedvencem az e s ee... előre  látom, hogy ezt az e-t nem fogom szeretni.
Amúgy quiz maga, először 3 nyelvtani állításból áll, majd eleinte mghz.-ket majd mshz.-ket, majd szótagokat, s végül szavakat mond, s van 4-6-8-10 választási lehetőség, természetesen koreai betűkkel írva s nem latin betűs átirattal. Ennek most megörültem, hogy mégis csak haladok vele. S most már tényleg elköszönök, s elteszem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése