2012. szeptember 26., szerda

A HTML világában (elveszve)

Elnézést, ezért a kinézetét, még elég kezdetleges, a menü rendszer, de egyszerűen nem hagyott nyugodni a tegnap látott honlap szerű bog oldal, melyet itt közzé is tettem. Addig agyaltam, hogy lehet azt megoldani, míg rábukkantam a fél megoldásra. Ugyanis a köntös meg van, csak épp még a blogomra kell szabni, mert kicsit lóg rajta, hogy ezzel a hasonlattal éljek.

Alap dolgokat már meg tudtam oldani, mint pl: képcsere, s a menü pontok átnevezése, egy két helyen formázás. De a slidebar-ral még nem tudok mit kezdeni. Az is meg lesz idővel.

Gondoltam, addig lementem ezt a kinézetet, csak hogy nem találom az előzőt...:( Azt hiszem hirtelen felindulásból nem mentettem...:)
Türelmetlen vagyok, nah..

Tehát ezért ez a nagy fejetlenség. Lehet inkább a végleges formáját kéne tálalnom, akkor nagyon az újdonság hatása... Nah meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése