2012. szeptember 8., szombat

Pár sor erejéig...

.... ülök ide a géphez. Muszáj leszek írni a napokban, mert meg fogok fulladni a sok gondoaltttól mely, már leginkább fojtogat, s nem hagy nyugodni. Most még sem tehetem meg, ezt mert 28 órás nem alvás után, hiába pihentem a délután, mikor felkeltem, úgy fájt a fejem... mintha nem aludtam volna semmit. A szeme is eléggé ki van. Fáj az. So ma tényleg nem alkalmas a dolog, hogy elkezdjem részletezni a z elmúlt pár nap őrjítő gondolait. Lehet +18as lesz az is, csak épp nem az erotikus tartalma miatt.. Ráadásul megint hajnali kettő. Időben akartam lefeküdni mint midnig, de most sem sikerült.
Holnap megint kezdhetek neki a házimunkának.. S eléggé tartok a holnapi naptól... aztán persze nem lesz semmi, s még szomorúbb leszek... omg.
Mai napom összegezve elég szörnyű volt. Bár inkább az alvás hiány miatt. De ez a pár napja rám tört depresszív hangulat a legijesztőbb. S most GD sem épp segít, csak még jobban elszomorít.

Mindenesetre jó éjt. Szerintem holnap találkozunk, ugyanitt.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése