2011. december 6., kedd

Boldog Mikulást!


Mindenkinek boldog Mikulás napot, főleg a kedves Miklósoknak!
December 6-ának köszönhető  a piros háttér is, bár szerintem elég erőszakosra sikerült. Zaklatottra, ahogy ma a festészet tanárnő mondta az akvarell képemre. Percekig nem tértem magamhoz. Ez meg milyen kritika? Azóta túltettem magam, de úgy látszik mélyen gyökerezik ez a mai nap.
Úgy néz ki lightos hetem lesz, megpróbálok majd néhány lemaradást behozni. De ha látnátok a teendőim listáját....! o.O
Nem mondhatni, hogy várom a karácsonyt. A hangulatot igen, de a vásárlási láz, valahogy nem fűti testem. Bár már megvannak az ötletek. : ) Csak lenne időm!

Lehet most is a rajzaim kéne csinálnom, de alig egy órája adtam fel, mikor kiborítottam a tustintát, úgy ahogy van. Nem tudom ki ismeri ki nem. Tömény fekete. Ez szép foltot hagy ,mert ha megszárad nem oldja a víz. Még szerencse, hogy csak egy rongy szőnyeg került az útjába, s a fekete fényes leggingszem. Ezekben nagy kárt nem tudott tenni. De így is félórás szőnyeg öblítés, majd kád sikálás következett, ugyanis annyira makacs anyag, hogy befogta a fehér kádat is. Kép nincs róla, mert nem volt időm kattogtatni, féltem, hogy megszárad.

Az elmúlt hét eseményei:
  • kaptam egy profi fényképező gépet kölcsönbe, mindezt fb-on letárgyalva, egy tévoli ismerősömmel. 
  • Találkoztam Ma petite-vel, sőt mi több 1 és fél koncertjén is voltam. végre.
    a pénteki meglepően kellemesen telt! <3 +szülinap: kókusztekercs
  • hétvégéket falun töltöm, teljes pihenés. az is csoda ha az ágyból kimászom.
    szűlök házára vigyázás
  • dec.2-án kaptam még egy gépet, mert sajnos tölthető elemre is be kéne ruháznom, ízt hittem, így megoldottam a problémám, de még nem. s ebből kifolyólag tal. Sziszámmal. Olyan jó volt, s megnyugtató. Olyan rég láttam. Hiányzott már a hülye feje.
    pozitivum: a gépén még rajta voltak a berlines képek. Úristen, azzal tele tudnám nyomni a blogot. 
  • múlt héten 5napot dolgoztam, egyik nap 2x8 órát : a múlt hét kicsit kemény volt. pénteken már csak az alvásra tudtam koncentrálni
  • jaj, hát Christ, hogy felejthettem ki! Lejött velem Ma petite koncertjére! Kicsit többet vártam VOLNA az estétől, ha nem lenne Nyusz, de így nem bánom, hogy nem kellett semmilyen visszautasíthatatlannak tűnő ajánlatot visszautasítanom. Ma petite csak Cica fiúnak hívja. Nah, igen. S még csak meg sem hívott semmire. ahhoz képest, hogy ennyire mély benyomást tettem rá, hogy mai napig emlékszik, s felhozza a mi kis fesztiválos kalandunkat. Továbbá megismételné, s még csak meg sem hív. Hm... Ezen majd ráérek akkor filózni, ha aktuális lesz. Persze azóta sem adott magáról hírt. Nem sikerült valami fényesre az este...:(
  • Suli: új festészet, s tér. ábr. tanár. -.-" kezdhetem elölről a betörésüket.
    viszont van jó pár képem mit fel tudok tölteni. folyamatban
  • Aliens: nov. 25én villámszervezésű talit ejtettünk az egyik amcsi gyorséttermi lánc egyikében. vidékről jött fel az egyik leányzó, blogoló, alien, akivel beültünk forrócsokizni. Összefutottunk a magyar média egyik kreált énekesével, s mivel aznap kaptam meg a fényképező gépem, s nálam volt, hogy ismerkedjünk, rögtön kellett lőni pár képet. -.-" de poén volt: a tisztelt celeb arcát kellett volna megörökíteni, mikor meglátta, s megkérdezte, hogy "nektek még profi fotósotok is van?!" XD
  • a fgépből kifolyólag Edward ( v W(Q)HIIIL, ha így jobban tetszik, de csak olyan Lizisen a Karib - tengerről) beszélgetést kezdeményezett VELEM,  a "gépemről". OMG. Ha tudom, hogy profi fényképezőgéppel lehet pasizni! :O
  •  Vettem két pulcsit: egyik NORVÉG mintás, FEHÉR, azt nov. 17-én szereztem, s Nyusz le is szúrt, hogy hova a nagy "karácsonyi" hangulat novemberben? erre tessék! már csak 2 hét!! :S Tisztára magával ragadott a norvég feeling. Arról a pulcsiról kell majd fotót készítenem, de úgy néz ki Szisza nem fogja hiányolni, nem kell sietnem a visszaszolgáltatásával, ő mondta. S egy HATALMAS, fekete kapucnisat a köv. héten. Miután hétfő bementünk, megláttuk Nyalókás lánnyal a pulcsit egyik lányon, s kifaggattuk, még aznap eljött velem megvenni.:) Olyan kis cuki. Mármint Nyalókás lány, nah, jó a pulcsi is. Nyussznak ez már bejön, nem úgy mint a norvég mintás. Azt mondta öregasszonyos. -,-" De nem az. Szőke norvég csajos:D a kandalló mellett ülve a norvég faházban. Lehet én élek álom világban, de a norvég karácsonyt tudom a leginkább azonosítani a rusztikus karácsonnyal.:) tudom-tudom, teljes fogalom s képzavar:)
  • ( következő szerzeményem rénszarvasos lesz:) )
  • Nagy vonalakban ennyi.



Az én szőke norvég lányom ilyen környezetben ül, otthon a norvég mintás pulcsijában:)






  A tavaly decemberi mikulásgyáros képeket akartam berakni, de nem találom őket...:(

KATTINTS :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése