2011. december 21., szerda

Nem csak Billhez kell fémdetektor 10 piercing után...

Itt a legújabb szerzeményem. Én ezt kaptam magamtól karácsonyra. :)
Nem is gondolnátok hol jutottam hozzá. Elvállaltunk Nyalókás Lánnyal egy önkéntes feladatot, az iskolai karácsonyi vásáron segédkeztünk. Persze az imént említett leányzó a nagy napon eljátszotta a hattyú halálát, hogy mennyit hányt. Szarul nézett ki, de mint utóbb kiderült csak le akart rázni, hogy a Rossz zsaruval legyen, aki az új osztály társunk, s tényleg úgy néz ki, mint a filmekben a rossz zsarut alakító fbi ügynök. Az ő barátja Mosolygós srác, akit nem kell magyarázni.
Tuti össze fognak jönni. Egyértelműen bejönnek egymásnak. Mindkettőnek van egy beteg oldala. S én meg Snassz lánnyal maradtam. ( v. Psziho Lány, mindkettő helytálló) Ami meglepő, tipikus áldozat típus, hisz vízöntő, ő maga ajánlotta fel, hogy velem marad. Nagyszerű. Azért Nyalókás Lány rám hagyta, hogy azért próbáljak meg sms-t írni a PINCÉBŐL, ha elrabolna, Psziho Lány.

Na s akkor ott, az iskolában, a karácsonyi vásáron találtam meg eme csodás darabot! :) Bár volt hozzá felső is, egy  lány megvette, s akkor határoztam el, nekem már pedig mégis kell a tanga. Mindig az kell ami másnál van..:D Úgy hogy rögtön félre is raktam magamnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése