2011. december 31., szombat

Tehát szilveszter itthon..

Így feltöltöm a a streetfotóim egy másik témáját. Ezek közül nagy kedvencem a galambos. Aznap annyi fürdő galambot láttam. Meleg volt. napsütéses idő.

Akárcsak ma reggel, Nyusszal az ágyban. A papagájok megőrültek, be kellett rakni őket a sötét wcbe, hogy csöndebe maradjanak. Aztán minket is elértek a vihar felhők. Ezért ülök most itthon. Szilveszter napján bealudni a fürdőkádban. Kb. ennyit sorolhatok fel ami ma vicces történt velem.
Hívtam Nyuszt, 2x is. Nem veszi fel. Remélem már elfelejtette a hülyeségeket. Most már biztos nem töltöm vele az éjfélt. Néhány perce ment el a vonat mellyel leértem volna.

Kicsit elkalandoztam. Akkor  a képek:












Igen, őket követtem, mert annyira színfoltok voltak az utcán, fehér ide vagy oda. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése