2011. december 19., hétfő

Mikor lesz már vége...

... a karácsonyi felhajtásnak?

Emlékszem tavaly is csak ezt vártam. 1 másfél hónapot, várunk tulajdonképpen stresszelünk, azért az egy estéért, aminek a pihenésről s nyugodtságról kéne szólnia. Tulajdonképpen az egész adventnak erről kéne szólnia.
Nem tartom magam valami stresszes embernek, de a karácsony kihoz a sodromból. Szegény karácsonyon csattan az egész emberiség hülyesége, avagy nem a vásárlók oldaláról nézve a marketinges fogás zseniális véghezvitele.

Nem volt valami nagyszerű hét.
Múlt hét pénteket, s szombatot, hétfőt leszámítva. Szombaton 5 év után végre először vendégül láthattam Sziszám, majd rögtön utána Nyusz toppant be, épp elkerülte egymást a két hím, pedig őket szívesen bemutattam volna egymásnak.
Szép hétvége után, hétfőn reggel jött a telefon, s Nyalókás lány legszebb névnapi ajándékát valósíthattam meg, bejuttattam egy boncolásra, ami csütörtökön volt esedékes.
Kedden fotóztam, s mentem dolgozni, szerdát túl éltem egy szám tech. "vizsgával", ami valójában egy dolgozat volt, az is kreatív formában. Ötöst kaptam, nah meg egy "kreatív ez a lányt":) :ego: végre, olyan rég hallottam.
 folyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése