2011. december 21., szerda

KARÁCSONYI AJÁNDÉK

Hétfő este megtaláltam a fényképező gépet, melyet el tudtam képzelni MAGAMNAK, saját használatra, feledve a kölcsön kéréseket. S szakítva az eddigi kozmopolita fényképezőgép használattal.
NYUSZTÓL MEGKAPTAM A KARÁCSONYI AJÁNDÉKOM. :)
S ennek egy külön postot kellett szentelnem.

Véletlen találtam meg. Vasárnap este keresgettem, s nyitva hagytam az összes böngésző ablakot mert már kezdtem belezavarodni a típusokba. Mikor rábukkantam. Gondoltam írok emailt. De nem kézbesítette. Így gyorsan felhívtam, mondván, nem kéne elszalasztani a lehetőséget. Már épp le akartam tenni, mikor egy vidám, fiatal férfi hang beleszólt. Rögtön mondtam, h még este találkozzunk, egy elég zűrös környéken, ami nem lepett meg, mert eleve ki volt írva a kerület száma, de azért furcsálltam a dolgot. Hívtam is Nyuszt, hogy jöjjön velem.
Találkoztunk s nyélbe ütöttük az üzletet.
Cím szavakban: 2 fiatal srác, zűrös kerület, legény lakás, készülődő buli, fotós szemlélet, lazaság, komolytalanság, szétszórtság, de siker.
A gép 2 lassan két napja nálam van, de mivel éjszakáztam, így egyedül kedd délután volt nálam, vagy fél órát, apám már le is merítette még hétfő este. Szerencséje, hogy feltöltötte, kicsit nyűgös s ingerült lettem volna, ha hazajövök s nem tudom be kapcsolni.
Meg is van az első témám, melyet le fogok fotózni vele. Az új "nehéz fémes "szerzeményem...:D
Azt is postolnom kell.
Ma petitetől már előre várom a szemre hányást.:)  Nah, jó nem. De ő a legérintettebb a témában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése