2011. december 5., hétfő

Kedves Mikulás!

"Kedves Mikulás!
Úgy gondoltam idén a Facebookon keresztül írok Neked, hisz tudom, hogy neked is van, különben nem léteznél. Idén én ezt a "tábla" csokit néztem ki magamnak. Gondoltam megkönnyítem a dolgod s írok neked, bár tudom kicsit elkéstem. Úgy repülnek a napok.
Boldog névnapot, s este úgy is személyesen találkozunk. :)
S ne aggódj, nem mondnom el senkinek, hogy a FB tulajdonképpen a Te kreálmányod a jó s rossz lista elkészítésének megkönnyítése céljából ;P"


Így szólt volna az eredeti üzenet, de mivel, már így is késve írom levelem, majd a fb-ra posztolva juttatom el Neked. nem fog kifogni rajtam a rendszer. Nehogy már zenét tudjak posztolni, a Mikulásnapi kívánságom pedig nem. :) Így legalább több képet rakhatok fel. Mindennek meg vana jó oldala, csak meg kell találni.

Ezeket munkám során fotóztam, direkt ezzel a céllal. :) Elképesztenek ezek a csomagolások. Imádom a Lindt csoki dizájnját. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése