2012. március 22., csütörtök

Spider cat



Képminőségről: telefonnal készült, hiába volt nálam a fényképezőgépem, nem volt elég időm elővenni, túl sokat hezitáltam. Csak a telefonos képek  elkészülte után jöttem rá, hogy elővehettem volna, s mire nyúltam a gépért, a macs lepottyant.

Szerda reggeli torna, nekem s a macseknak is. Épp kifelé kergettem volna de nem igazán értettük meg egymást, így végül az ablakon keresztül akart távozni, hűen tükrözve a "ki.... lak, mint macskát sz... ni" mondást. Hosszas csimpaszkodás után az üveg felületen, talpra esve, a bejárati kapu üvegét is karmai alá vette volna,... de azért neki sem mehet minden. Végül ki került az udvarra, egyéb atrocitás nélkül.
Persze szépen végig jelölgette a folyosót, félelmében, vagy "csakazértis", hogy megmutassa ki az úr, nem tudom. De kóbor macska, s mínuszok nem lévén kint a helye.
Anyám délután sikálta a bejárati ajtót, mert olyan irtózatos bűz terjengett, hiszen a lábtörlőnkön aludt az éjjel. (már Ramonesról jövet rám ijesztett, a lépcsőházban, szimplán azzal, hogy a lépcsőfordulóban gubbasztott. De úgy látszik nem tudott megválni tőlem, s ajtónk előtt vert tanyát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése