2012. március 8., csütörtök

Tanya, sirályok

Maradok az időrendnél, bár nagyon elálmosodtam, mire idejutottam, hogy írni kéne a naplóm.
Múlt héten gyönyörű idő volt. TM nem is hagyott élni, mert kirándulni akart menni a hétvégén. Még benne is voltam. Bár csütörtök, péntek dolgoztam, nem szegte kedvem. Főleg, hogy pénteken megint korábban jöhettünk haza a munkából. Újabban ez a módi.

( Most! megemlítem, ami már február eleje óta bennem van, s le akartam írni. Ugye rengeteg csokoládé megy át a kezünk alatt a munka során. S már február első napjaiban megjelentek a húsvéti nyuszik, csibék, bárányok. Nem volt ez másképp mikuláskor sem, de most igen fura érzés töltött el. Hiszen már akkor éreztem a tavaszt, pedig még csak akkor jött a tél veleje. De a tavalyi húsvétomat, igazán németesen ünnepeltem. Volt "Oster Hase" ovis dal 1 hónapig napjában 3x. S már én is kívülről fújtam, azokat a sorokat, melyet ovis "gyerekem" is. Aztán mikor eljött a húsvét már idegesítő volt, nem csoda, hogy nem is volt kedvem a dalt dúdolva, nyuszikat formázni. 
Aztán szombat- vagy vasárnap reggel? - megjött a Nyuszi is. Mindenki boldog volt, én is kaptam egy egész kosárnyi nyuszicsokit, csak a legjobból: Lindt. Csokitojás műfű, minden befigyelt, majd az Omáéktól is hasonló nyuszit kaptam, s végül a nagyitól is egy After Eight csoki nyuszit, mondván azután nem kell fogat mosni. :) Ez kifejezettem kedves emlék. S most ilyen csokik vettek körbe az elmúlt hónapban. Teljesen német forgatag. Ilyen csokikat eddig csak kint láttam. Fura érzés. )



 Szóval kirándulás, jó idő. Péntek este beugrottam TM-hez, hogy megbeszéljük a részleteket.
Jut eszembe! Nem is dolgoztam pénteken, hiszen, Sziszámnak kellett visszaadnom a fényképezőgépét, elaludtam, vele találkoznom kellett, s még jelenlétim is le kellett adnom. Ebből az lett, hogy ő is lógott a suliból, s én is a munkából. Majd elfuvarozott a városban, én elintéztem, amit kellett, majd beültünk egy kocsmába, egy üdítőre. Ez már szokványos. Mivel ha hozzám jön, autóval teszi, s így sosem ihatunk alkoholt.
Mint kiderült TMnek dolgoznia kell. Így ugrott a kirándulás ötlete. Viszont ekkor született meg a tökéletes szombati program. Menjünk 2 hetes csikót simizni.
Így történt, hogy szombaton reggel negyed nyolckor már kimásztam az ágyból, s vártuk Nyusszal a fuvart.
Nagyon jól éreztem magam. Benne nem vagyok biztos... Bár már kérdezte, hogy mi lesz a következő hely, ahova megyünk. :) Szeretem, amikor ilyen.
Érdekesség, hogy aznap disznót vágtak a tanyán. De mondhatni a véresebb részét megúsztuk. Bár így is készült pár véresebb kép. Ja, mert végig fotóztam a napot. Kutyákkal, őzzel, vaddisznókkal, malacokkal, nyulakkal, baromfiakkal, lovakkal s persze a böllér tevékenységét is dokumentáltam.
Még nem értékelte a fotókat a tanárom, de szerintem egy igen jól sikerült sorozat lett. Bár még nem tudom melyik kategóriában lesz majd segítségemre. Riport fotónak nem elég tényfeltáró. Szerintem, hiszen nincs rajta a disznó vágás eleje. Mindegy. Nyusszal voltam végre valahol. S jó volt.

Este moziba mentünk. Az már feleannyira sem volt jó. Tudni kellett volna abbahagyni a csúcson...XD
A film inkább művészmoziba való volt. Ha nem amerikaiak csinálják, akkor egész jól meg állta volna a helyét.
Az este teljes katasztrófa volt, mikor haza értünk. Nem tudom miért, de kiborultam a "családi" körülményeken. Nem mondanám, hogy a film hozta elő. De megnyugtató volt, hogy Nyuszz végig hallgatott. Másnap reggelre sem hevertem ki, így a főtt tojásos reggeli után, mivel ellenkező elképzelésünk volt a délután folytatásáról szépen leléptem. Mosolyszünet egészen délután 6ig tartott. Mintha mi sem történt volna. Bár azóta még nem találkoztunk.





 Ezeket a sirályokat még múlt héten szerdán fotóztam. Akkor sem sikerült megmutatnom a tanár nőnek.
(ezek nem a legjobbak, mert ma rendezgettem át 3 helyről 2 helyre a képeket, a jobbakat áthúztam pendrivera s be kell, hogy valljam, rohadt fáradt vagyok, ahhoz, hogy a rendeseket töltsem fel. Nem is tudnék választani.
Bár íííííhgy belegondolva, mikor legutóbb lusta voltam képügyileg, felejthetetlen koncert képek vesztek el. A milánói, bécsi th-s képeim. Jobb, ha mégis felhúzom ide őket. Akkor legalább meg lesz..









 Győzött a megfontoltság:)

S akkor 1-2 kedvenc a tanyáról:




Még szerencse, hogy sosem fordult meg a fejemben, hogy megkóstoljam a véres hurkát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése