2012. július 12., csütörtök

Este folytatása

Ez a kis KPOP-os kimozdulásom 3 órába telt, úgy hogy tulajdonképpen nem voltam sehol, mégis a fél várost végig jártam mezítláb.
Persze este hétre már találkozóm volt megbeszélve, hiszen előző este a tánctársam kísértem le egy metál estre, s még ott beszéltük meg, hogy következő este folyt köv. immáron egy számomra is elviselhető zenei felhozatallal. Ugyanis A Volbeat nevű amcsi zenekar magyar formációja adott koncertet valahol a világ végén... Akarom mondani a Gubacsi rejtett raktárai között.
Apám szét esett cipőjét visszacsempésztem, s elővettem a másik párt, ami teljesen úgy néz ki, mondván 2x ugyanoda nem csap a villám , de megjegyezném azért vittem magammal egy másik cipőt. Biztos ami biztos. Bár egy ilyen őrült nap után nem gondotlam komolyan, hogy tényleg szükség lenne rá.
TM péntek este jött haza az egy hetes gyakorlatról, de teljesen hulla volt, így csak szombaton találkoztunk. Elkísértem visszaszerezni a pendrive-t, TT-től, aki egy másik vendéglátó ipari egységben töltötte az estét. Persze, szörnyen besértődött, hogy TM nem őt választja, hanem engem. S persze azt sem lehetett elmondani neki, hogy a tánctársam is ott lesz, s együtt bulizunk, s őt nem hívtuk. TM azt kamuzta, hogy kiborultam, s beszélgetünk csak egyet a parkban.
Épp leértünk az utolsó számra, s jöttünk is el a helyről. Oh yeah. 2 éjszakai busz is kimaradt, de mi vagy 40 percet vártunk a buszra, mely behoz a városba. Végül 3 grapefruitos sör mellett tényleg a parkban kötöttünk ki. TM, a tánctársam s én. S végül is ennyi is volt az este. (végülis csütrötök este óta minden este találkoztam a tánctársammal. Először a sofőrünkkel  a kollégájával, húgommal nyomultunk az éjszakában, semmi őrületes buli, csak úgy voltunk. Húgom táncolt egy jót, mi beszélgettünk, engem közben hívott fél kettőkor a perzsa2. De nem vettem fel, mondván, hogy alszom... XD MOst mit magyarázkodjak, hogy nem vagyok otthon, s egy sráccal vagyok. Még alaptalanul feltételezne rólam OLYAT. Pedig az ő. Még azt sem lehet elhinni neki amit kérdez... Benne sajnos nincs meg az a kis plusz ami Mogyiban. S hogy ki a Perzsa2? Mogyi legjobb barátja. Mogyi offolt, ugye, ő meg elkezdett nekem írogatni. Én meg, mint a jól nevelt kislány válaszoltam. Tipikus áldozat... -.-"

Vasárnapot szinte átaludtam. Semmi érdekes. Lanával beszéltem, hogy másnap találkozunk.
S persze rémálmom volt Nyúllal. Mert hogy előző este rám írt. Nem is néztem meg mit írt, csak láttam, hogy többet gépelt a szia-nál. S már ez szia is könnyeket csalt a szemembe. Így inkább gyorsan léptem, s elkísértem TM-et.
Vasárnap meg tudtam, hogy nem kéne megnézni a fb-ot. Ideges voltam eléggé miatta.
S láss csodát újabb üzenet jött..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése