2012. július 27., péntek

Írásba adva


Akkor kezdjük a bejegyzést, megint csak egy MV-vel, s zárjam az estém szintén ezzel... már ha el tudok aludni!
Egy remélhetőleg, leendő londoni útitársnőmmel, kivel ma beszéltem először, sikeresen tele nyálaztuk a FB falam. De ez van. Én falam, hagy csináljam már azt ami jól esik.
S nagyon jól esett! Tőle "kaptam" ezt a videót. Nem elég, hogy benne van GD, s álomba ringat majd a hangja.. de Seungri, a kis maknae, s ez a szöveg...
hát komolyan, ha a nyakamba suttogná ezt a szöveget, csak akkor tudna jobban beindítani...
Sorry, skacok, de ezt le kellett írnom!

Tudom, hogy ez mások számára teljesen érthetetlen, felfoghatatlan s beteges(?).. de
jelenleg nekem ők az életem. Ők azok, akiket ha meglátok, akkor mosolyra húzódik a szám korán reggel, akiktől csillog a szemem, akik feledtetni tudnak velem mindent, s akiktől olyan jó kedvű vagyok, hogy a barátaim nem tudják mi történhetett. Mint ma este, ahogy elköszöntem (mert el kellett, amúgy nem tudom még meddig folytattuk volna a nyáladzást) a leányzótól, s lementem a kapu elé "bandázni", beszélgetni, nem tudtak túl jutni azon, hogy nekem fülig ér a szám, vigyorgok, mint a tejbe tök, s csillog a szemem.

Annyira szerencsém van ma petitevel! Mert ő ha nem is kultiválja az egészet, legalább megért. Hiszen ő már túl élte ezt velem Billel. Sőt olyat mondott a minap... azt hittem, menten rosszul leszek.
Ha most mennék koncertre a nyár folyamán, ELKÍSÉRNE! OMG!
Pedig szerintem egy számot nem vág a Bigbangtől. DE ő elutazna ezért velem LONDONba..
Hát nem ennivaló? S egy rossz szó nem hagyta el a száját a rajongásom miatt. Egyszer sem nézett csúnyán, forgatta a szemét, vagy mondott volna bármi bántót a koreaiakra.
Bezzeg, TM... ő is megérti, de ő ha nem kettesben vagyunk, hanem már 3an, oltana ezerrel, ha nem szólnék rá, hogy legalább ahhoz közelítőt mondjon, mint amit nekem szokott.. :O
Tánctársam meg hozza a formáját.... Azt nem értem, ha nem képes egy pillanat erejéig is arra, hogy meghallgasson, vagy megpróbálja megérteni az én szempontom, akkor mi a f...ért jön, minek találkozunk. Olthat, csak nem vagyok rá kíváncsi. Bár még mindig jobb, hogy nekem mondja, minthogy a hátam mögött. De ez már gerinc kérdése.
Úgy érzem nem szoktam sokat kérni az emberektől. Csak annyit amit én is megteszek. Én kussban elkísérem egy koncertre, a társasága miatt, akkor ő minimum megtehetné azt, hogy nem degradál, olt, s szánakozik az én "szánalmas" rajongásom felett.
S akkor ma csodálkozott, hogy nem mondtam neki, hogy elutazom. Minek? Hogy ossza az ívet, mert ő annyira kibaszottul jól tudja, hogy én nekem mi lenne a jó? HA ÉN FŐVÁROSBA AKAROK MENNI NYARALNI, akkor ne kérdőjelezze már meg...
S hányszor próbáltam az előbbi pár sorokra rávezetni, sosem hagyta, hogy végig mondjam. Talán leírva megérti.
Nem kell velem egyet érteni, nem ezt kérem, hogy bárki ajnározza a Kpop-ot, vagy Billt, csak ne adja nekem elő tahó stílusban, hogy ő szarta a spanyol viaszt.... S el lehet fogadni, hogy én ilyen vagyok. Ez vagyok én, s most már a Bigbang, NU'EST (stb.) hozzám tartoznak.

Ilyenkor bevernék neki, hogy leessen róla a szemellenző...

Különben a story részét képezi még, hogy én nem kezdtem el a Kpopról s társairól beszélni, mikor kérdezték, mitől a nagy vidámság. Annyit mondtam, hogy jó estém volt. De mitől?! Egy beszélgetéstől. S gondoltam itt lezárjuk. ....(Mert minek meséljek róluk? Megtaláltam én ebben a közösségben a közeget, ahol kiélhetem a rajongásom, mint a TH-nál. Nincs szükségem rá, hogy mindenkinek erről beszéljek, csak aki kérdez. Tehát megpróbálok nem untatni ezzel senkit, mert akit nem érdekel, s nincs meg a kellő érdeklődés e kultusz iránt, az nem fogja megérteni miről beszélek. Még most is mindennap tanulok valami újat. Mert én képes vagyok a befogadására, az elfogadásra, megfelelő alázattal közelítek az ismeretlenhez. Mert szeretek tanulni, szeretek új dolgokat megismerni. S nem csak a koreai ugribugri fiú bandáról szól ez. Ez tényleg egy kultusz kint. Átszövi az egész koreai társadalmat. GD-t szeretném megismerni, ezért nyitott vagyok mindenre ami ő. Ettől én nem érzem magam kevesebbnek, hogy nem vagyok elutasító, maradi, mert fúúúj "csingcsangcsunok" OMG. Ez a legundorítóbb, amit hallottam, az utóbbi időben. Ráadásul TM apjától. De hát mit várok tőle? Azon is akkora szemellenző van, hogy csodálom, hogy nem esett még hasra tőle..
S csak, hogy tisztázzuk. Nem izgulok az ázsiai pasikra. -Jó jelenleg, kb még egy szőke félisten sem hozna lázba....:( - De nem undorodom tőlük. De valószínűleg nem vetem rá magam az elsőre. Ezt max GD-vel tudnám elképzelni, de már ezt is nehéz megemésztenem..:D GD inspirál, mint már írtam, tisztelem, zseniálisnak tartom, elismerem a munkáját, s imádom a mosolyát. S nem mondanék neki nemet, ha megkérné a kezem..XD zárójel bezár... )
...De nem, kombináltak s faggatóztak. Mondtam, ha annyira érdekli őket elolvashatják a FB falalmon, fent van. Amúgy meg csak, annyi, hogy egy lánnyal tele nyálaztuk a falam. S akkor jött a fikázás...

Ui. :
GD-nek sikerül kitöltenie az űrt, melyet Nyusz hagyott bennem.
Bár sokszor elgondolkodom, mi lett volna ha. Megláttam volna a Fantastic bb MV-t, ha Nyusszal avgyok? Vajon mellette is ennyire megszerettem volna? Vajon ő most, hogy áll ehhez? Tőle is kaptam az ívet Bill miatt, de nem kifejezetten paraszt módon. De valahol elfogadta. Sőt ő legalább büszke volt rám, hogy kimentem Milánóba, bár arra nem, hogy a TH miatt. S mégis csak Tőle kaptam meg a Humanoid dvd-t.. <3
Jaj, nem beszélek erről, mert csak jobban hiányzik... már jó ideje életjelet sem adott magáról... Annak ellenére, hogy legutóbb, még abban a hiszemben volt, hogy feltétlen velem akar borozni.. Még jó, hogy nem dőltem be a pillanatnyi fellángolásának. Hála az égnek ennyire nem ment el az eszem, hogy 2 fb üzitől újra hinni tudjak neki. Ha látnám, hogy folyamatosan a nap minden percében engem akar, akkor az hatna rám, de így.. én biztos nem teszek egy kurva lépést sem. S nem csak felé. Egy pasi felé sem (London nem számít, oda repülünk.. XD). Ha engem akar, akkor lássam, érezzem, tudassa egyértelműen, hódítson meg. (Bár úgy nehéz lesz, ha egyiknek sem küldök válasz reakciót, hogy én is akarom... :) de ez a jövő zenéje)

Viszont ami érdekesség. A Bigbanget, különösen GD-t (főleg ha szőke..XD -ez a szőke mánia az agyamra fog menni... vagy már ment- ) , T.O.P-t nem is látom már olyan másnak. Nekem nem koreaiak. Nekem nagyszerű emberek.
Leginkább a Nuest-nél csodálkozom rá mindig, hogy basszus ők mégis csak mások. De pl, ott is a Leader, JR,... hát az valami fantasztikus milyen európais arca van... vagyis... szóval ő elmenne mellettem, lehet nem mondanám meg, hogy ázsiai. Max. félvér.

UI.2.:
S ha már egy vidivel kezdtem, akkor csak azzal zárom a bejegyzést.
Egy jó éjt vidi tőlem nekem! :) Ettől mondjuk ugyanúgy nem tudok elaludni, mert ettől vagy vigyorgok, mint a tejbe tök, vagy ha sokat nézem, akkor bekönnyezek... de nem a szomorúságtól..
(beteges... tudom,... )
Erről a vidiről órákat tudnék írni. Imádom benne az összes tag mozdulatát. T.O.P. kimagasló egyéniségét. ebben a klipben különösen magasnak tűnik.
De tényleg, ez a vidi szerintem bármikor jó kedvre fog tudni deríteni. OMG.

Ma olyan flashem volt, mikor elolvastam, hogy Ren mindössze 58kg.. (ami szerintem beteges egy fiúnak) tehát 58... omg.... so.. mindjárt túl jutok rajta... tehát ezt a 179cm-hez, ami már majdnem 180, tehát már európaiak közt is elég jónak számít...s ekkor én rettentő kövérnek éreztem magam... fúúúj. tényleg tenni kéne valamit.. Hátha Ren segít. De Bill sem segített...  58kg-val már nagyon nagyon kiegyeznék... asszem.. XD

s a vidi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése