2012. július 23., hétfő

SHOCK-everyday and every night

"Sorry-sorry!"
Kezdem stílszerűen eme bejegyzést, pedig ez a két szó kevés, mégis nekem most a világot jelenti. Ide kéne irkálnom, de egyszerűen képtelen vagyok rá.... aaaanyi mindent szeretnék megosztani, de nem tudok, képtelen vagyok koncentrálni, ha géphez ülök. Éjjel nappal üvöltene a zene, s sajnos ezen a hétvégi buli sem segített, ahol is ki kellett volna élnem az összes ilyesfajta gondolatom, tevékenységem. De a helyzet csak romlott... azóta több emlék, több jelenet pörög csak a fejemben, melyet átéltem, mely hatott rám, s melynek hatása alatt vagyok. Csak újabb zenekarok iránt kezdtem el érdeklődni.


Kis képbe helyezés:

életem a Bigbang körül forog. TM már hozzá szokott, Ma patite, pedig abszolút támogat, még a Shine the light dvd-t is megkaptam tőle. Csak, hogy nehogy aludjak.

Másik Nu'EST... Megőrjítenek.



Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
I’m sorry, please come back to my side
Every day I shock (shock)
Every night I shock (shock)
Because of you I can’t focus on anything else. Oh~
Come to me, oh oh oh tonight's (so so crazy)
Come back, back back to me (I’m waiting (for) you you!)
Oh oh oh tonight's (so so crazy)
I don't think I can ever wake up from ma shock

Hey ya, wake up
Once I wake up, you’re not by my side
Oh lalalalalala, now you’re laughing like a lunatic
I’m struggling everyday against the clashing waves of loneliness
I can’t (forget you) for the rest of my life 
~ BEAST
from http://innercharm.blogspot.hu/2010/03/beast-shock-lyrics.html

Őket nem is kedveltem ... szombatig.

Jaj leírnék mindent, de kavarognak a fejemben a dolgok, s nem is szívesen foglalkozom most a blogolással, hiszen akkor nem látom őket.
Viszont, abszolút inspirál mind. Minden percben. Imádom őket.Lana, ennél a számnál folyamatosan szorította a csuklóm, s minden "SHOCK" résznél, utánoznom kellett vele (s mindenkivel ) a koreót. Mert persze, ott mindenki vágta, én meg egy hónapos kpop hallgatásom során elég kis szeletét tudtam magamévá tenni, főleg, hogy még mindig annyi minden van amit nem tudok. Mindennap tanulok valami újat Koreáról! Pl. tegnap azt, hogy ott nincs nyári időszámítás, így azért nem mutat helyes időt a gépemre applikált koreai gadget. Most, hogy GD oppának is van twittere, szeretem tudni, hogy ott hány óra. Mikor mi történik.

~tudom, hogy SOK(k) vagyok, de ez van, élvezem, s rohadt jó, újra valamiért élni, amiből vissza is kapok.
Most alszom egyet.. nah ez a másik. Nincs is kedvem aludni. Meg tulajdonképpen semmihez nincs kedvem, amiben nem szerepelnek a srácok valamilyen formában.
Bár igaz ezt az állapotot másfél hete sikerült megtörnie Főnixnek. Elvitt egy olyan buliban, ahol teljesen feledni tudtam őket. Ugyanis az összes amcsi számról a kpop jut eszembe, s már nem is hallgatom őket szívesen, nem mintha eddig nagy rajongójuk lettem volna.
Főnixről tuti írok még, mert ezért a kimozdulásért megér egy bejegyzést. Bár azóta sem hívott. Tudtam, hogy így lesz. Számom már (megint) tudja, tehát ha igényt tart a társaságomra majd hív. Vagy felcsenget...XD

Amiről írnom kéne még a melóm, melyet már egy hete hogy abba hagytam.
Apám, s itthoni dolgok.
Meg nem ártana, végre felzárkózni, ezt valószínűleg az egyik kihagyott piszkozatomban megteszem.

Nu'EST-re visszatérve.
Szombati bulira épp sorban álltunk a pénztárnál mikor észrevettem, valami könyvszerűséget az egyik lánynál. Pink-fehér= Nuest jelzett az agyam... (vagy ami most a helyén van. )Megnézegettem a cd-t a kisebb visítás után.. Majd félórával később már a helyszínen kutakodó velvet.hu munkatársaival dumálgattam a backstage-ben a cd-t mutogatva, hogy nézzék, milyen egy koreai cd/dvd. Persze erről végül egy szót sem ejtettek, de a fotós csinált a cd-ről pár képet, melyet publikáltak. Kampányoltam értük egy kicsit. Sokat nem értem el vele, de nah, én megpróbáltam. :) Azért a Face c. számukat linkelték a névhez, de ahhoz már lusták voltak, hogy utána nézzek, mégis melyik srác szerepel a képen... XD Pedig JR-t még könnyű is felismerni. Mégis csak ő a leader. Jó, nem olyan könnyű, mint Ren-t. :) Sajnálom, hogy nem bukkantak rá pl erre a Nuest vidire, nekem jobban tetszik mint az MV, a hivatalos video klip, tehát én ezt ajánlom. Meg is van a következő project, egy Nu'est póló, ennek a videónak a látványvilágát alapul véve. Csak még be kell szereznem egy két fehér pólót, mert pl tuti 2-őt csinálok belőle, s el kéne kezdeni ötletelni a BB ALIVE SAMSUNG GALAXY TOUR 2012-on való megjelenésemen. KELL egy fehér zakó, arra hímezni szeretnék, pár kiegészítő. Csak valószínűleg abba bele fogok sülni, ha végig rajtam lesz koncert alatt. Pedig a látványterv arra már kész.
Teljesen ki voltam, hogy lemaradtam a Face-ről szombaton, s kb fél hely hallotta, ahogy kiakadtam. De nem számított.
Sőt azt is elég sokan látták, mikor meghallottam, hogy a Hangárban, a HIGH-HIGH szól. Megragadtam Lanát, feltéptem a 2. VH-s páncél ajtót, s beugrottunk, hogy csak 2 sorig de akkor is "repüljünk."

Erről jut eszembe, aznap 9 órával a buli kezdete előtt, a Bigbang épp Shanghaiban lépett fel, először, Kínában. Mint most láttam, előadták a High High c. számot, so akkor ezt linkelném ide.
A hang minőség miatt szinte élvezhetetlen, de kit érdekel, mikor láthatom GD-t ahogy, végig oson a színpadon... A szöveget, meg amúgy is kihallom, hiszen nem először hallom.

S a nap híre!
A BIGBANG jön Európába, méghozzá UK-be, gondolom Londonba. Személy szerint jobban örültem volna Parisnak, mert még sosem repültem, így viszont kénytelen leszek. De egy kézipoggyász azt csókolom. Mondjuk télen biztos nem tudtam volna Párizsba stoppolni. Talán jobb is lesz így. Csak így biztos, hogy még komolyabb spórolás veszi kezdetét, mert nem fogok csak VIP szektorban lenni. Akár így, akár úgy. Ha már VIP vagyok.... XD ( VIP-k azok a kpop fanok, akik szeretik a Bigbanget. A Nu'est tábor pl: L.O./\.E.)







Daesung hogy kuksizik, hátra felé
Nyitó kép: itt kell üvölteni, hogy " I STILL ALVE!"

Hogy ne csak GD szerepeljen. Ez kedvenc koreom egy része. 
Nyitó kép, más megvilágításban
"IM SOoo HIGH!!!!"
Ni, zenekar a háttérben

"HE IS SOOOO FLUFFFY!" szabadon a Gru után:)
Ezer oldalt tele tudnék írni, egy részt ezért is tartom magam távol a blogtól, más részt pedig a youtube.com-ra vagyok bejelentkezve, s a blogot pedig megint csak más felhasználó néven írom, így nem megy egyszerre a kettő. Jó, ez csak egy kis apróság, amit fél perc alatt meg tudnék oldani. De ööö... elvesztettem a fonalat. XD

Nem tudtam magam megint visszafogni. Imádom a mosolyát. S ennyi. :) Új értelmet nyert a "JUST SMILE and wave"
S tulajdonképpen ezzel a képpel megspórolhattam volna ezt a tengernyi betűt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése