2012. július 25., szerda

Goodbye fiókváltogatás

Úhhú, megálmodtam múltkor, hogy lehetne megoldanom azt a problémát, hogy amit régen létrehoztam youtube csatornát, azt ahhoz a későbbi emailcímhez párosítsa, amivel blogolok, mert mint írtam napokkal ezelőtt, kicsit macerás a dolog, a ki- be jelentkezések miatt. Hiszen jelen van 2 emailcím, az egyikhez gmailfiók s blogger fiók van párosítva, a másikhoz, pedig csak youtube csatorna.
Youtube-on  annyira szépen rendszereztem, s összegyűjtötte a zenéket, az utóbbi időben, hogy már csak bejelentkezve szeretek ott tevékenykedni.
S a megoldás pofon egyszerű volt. Olyan kis intelligens ez a google. ... bár kérdés mennyire válik ez a hasznunkra.
Elképzelésem az volt, hogy a youtube csatornámhoz is beírom a bloggeres emailcímet. Csak aggódtam, hogy majd kötözködik, hogy ezzel az emailcímmel már regisztráltak, stb.stb.
S ment minden magától. Fiók szétkapcsolása, majd összekapcsolása egy már meglévő gmail-essel.. Gyönyörű. :)

Ki gondolta volna, hogy ennyire egyszerű. Úgy hogy viszlát idegesítő fiókváltogatás. Így talán sikerül nagyobb  gyakorisággal irkálnom ide (is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése