2012. július 27., péntek

Ui.3: Megelőzött!


Basszus!
Van egy piros nadrágom, múltkor elég jól éreztem magam benne, s azóta azon gondolkodtam, hogy mivel tudnám még merészebben kombinálni...
Csak fekete s fehér jöhetett szóba, ez egyértelmű volt. S akkoriban kedveltem meg a fekete zakóm is..
-De ne! Az még túl erős lenne... -hessegettem el mindig a felmerülő gondolatot, hogy felvegyem a fekete zakómhoz a szinte rikító piros lapnadrágot. Igazából még hely sem, s úgy társaság sem volt, ami ezt a kombót megemésztette volna.. a társaság nem lényeg. Az kézlegyintéssel elintézem, de az, hogy hova vegyem fel... ahhoz megfelelő hely kell..

S erre ma megtalálom ezt a videót. Ugyanaz a koncepció. Pont így képzeltem el!
Fehér piros pólóval. Avagy a leendő almás-GD-s pólómmal, (jaj vennem kell fehér pólót, mert festeni akarok!!! )
De megelőzött... ami nem baj, végül is, hiszen így legalább megerősített, hogy igen, nekem ezt így egyszer kétszer fel kell vennem! S mindenki bekaphatja, aki nem tudja elfogadni! Aki nem tudja elfogadni, hogy jól érzem magam a bőrömben.

Köszönöm GD, s GD stylistja... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése