2012. július 30., hétfő

Pár mondat

Hiába a hőemelkedés, annyira szívesen írnék ide is.
De előbb folytatni szeretnék egy története, hisz a lányok már várják. S ma, ahogy áztam a kádban végre megterveztem a történetet, pontosabban 3 részt.
Rá kell jönnöm, hogy nem vagyok hatalmas fantáziával megáldva, mert akármennyire is akarom, mindig a föld közelében maradok. Nehéz elrugaszkodni. Hiszen logikátlan dolgokat nem akarok leírni.
Amikor olvasom a 14-16 évesek fanfictionjeit, mindig meglepődöm. Annyira gördülékenyen írják meg a fejezeteket, mert nekik nem számít még, hogy jót írjanak. Csak álmodoznak, kiélik vágyaikat.
S lehet tőlük tanulni. Komolyan. Múltkor olyan +18as részt olvastam egy 14 évestől, hogy csak pislogtam! Ezeket a részeket bezzeg, mindig körültekintően írják le. A szóhasználat is megfelelő többnyire, logikusan követik egymást az események, de mégis van bennünk a perverzió mellett egy gyerekes báj.
Szeretek ilyeneket olvasni, szeretem mások szemszögéből "megismerni" az idolokat. Persze, van amelyiket az első mondat után kiikszelem... de többnyire jól szórakozom ezekkel a történetekkel.
S bármikor szólhat zene, amikor írok, nem tudok koncentrálni. Lehet a kpop nem a megfelelő erre, hiszen őket nézni KELL. Blogolásnál pl. különösen szeretem, ha zene szól. Tudok a saját gondolataimra figyelni.
De amikor a történetet írom, nem rólam van szó. Másnak a bőréből szólok ki.. s koncentrálnom kell. :)

Voltam az Alienekkel pizsi partyn. Ezt muszáj lesz leírnom. Hiszen 2 szoba, vagyis 2 világ közé szorultam. Elég fura élmény volt!:D
S olyan rémálmom volt Nyusszal...

Amúgy haza érve eszembe jutott, hogy múltkor a kezembe akadt az az egy szelvény c vitamin, amit még Tőle kaptam, mikor év elején, az immunrendszerem, kicsit ki volt.
Gyorsan elővettem, s bekaptam egyet, hogy minél előbb túl legyek a lázon. Bár így is elhalasztottuk az utazást egy nappal. Az a baj, hogy most nem várom annyira, valamiért. Kicsit olyan üres az egész. Főleg, hogy nem sokára meg jön, s olyan hangulat ingadozásaim vannak. Szörnyű. Nagyon hiányzik Nyusz, leginkább ez tör rám.
S az elmúlt héten nem volt olyan nap, hogy ne álmodtam volna vele. :(
Leginkább ezért nincs kedvem semmiihez, s legszívesebben lemondanám az egész utat! *azért ez már valami!
Nyűgnek érzem. Nagyon hisztis vagyok, de nem tehetek róla, a hormonok..
Meg ez a láz. Nyelni alig tudok, úgy fáj a torkom.
S olyan hálával gondoltam Nyuszra, mikor megláttam a C vitamint. Emlékszem, hogy ápolt. S basszus az álmom is köthető volt ehhez az érzéshez.
De ez köv. bejegyzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése