2012. február 17., péntek

"Mit csinálsz magaddal, fiam?!"

Bill új tetoválása kevert nagy port th-s körökben.
Ugye az eddig egyedülálló alkalmazás segítségével, napi kapcsolatban vagyunk az ikrekkel, akik felettébb élvezik, hogy napjában többször is akár, megosztják velünk az őket aktuálisan érdeklő dolgokat. Mondhatni reality show-t csinálnak LA-ben. Fura. De tényleg. Ha postolni akarsz valamiről, akkor történnie kell valaminek. nah most mi láthattuk, már az új piercingjüket, az iker tetoválásukat, Disney Landet, halloweeni jelmezüket, a stúdiós előkészületeket, videó üziket, esti jenga partikat. So rengeteg mindent megosztottak már velünk.
Bill ígéretéhez híven velünk osztotta meg először új tetoválását is. Már láthattunk egy teljesen befóliázott kezet, épp hogy csak lefedték, s már nyomta is fel a képet.

Tehát új tetoválás. Sokaknak nem tetszett. Sokan hangot is adtak neki. Voltak olyanok is akik nem megfelelő stílusban.
Így voltak akik, úgy gondolták, meg sem érdemlik az appot s örülhetnének, hogy egyáltalán láthatunk bármit is.
Nah igen. Hétről hétre, kapunk figyelmeztetéseket az app adminjától, hogy milyen új szabályok lépnek életbe.
Nem tudtak felkészülni mindenre. Tulajdonképpen mi vagyunk a kísérleti csoport. Minden új szabály idő közben derül ki.
múltkor például, azért kaptunk figyelmeztetést, mert egy leányzó, Bill igen pimasz, pikáns s provokatív képe alatt kifejtette, hosszan lényegre törően, mit is csinálna, bálványával, ha lenne rá esélye. Tulajdonképpen a csaj írásban szexuálisan zaklatta...XD Így mindennemű pajzán gondolat visszafogásra került, kitiltás terhe mellett. Gyorsan gátat szabtak az efféle gondolatoknak, mielőtt megindult volna a lavina, s nem csak " merry me, Bill" -es üzenetek szaporodnak el.
Itt az ominózus kép:

S megtaláltam a teljes szöveget is magyarul. Emlékként beraktam ide.
 "a fordítás +18-as!!! Remélem jól fordítottam xD

@Bill nagyon kíváncsi lennék mit csinálsz egy ilyen gyönyörű napon (remélem gyönyörű) de tudod a éjszakai város az enyém [magyarán mondva kurva méghozzá hivatásos...hoppá XD]...Higgy nekem én aztán tudom hogy mi a jó neked,hogy szereted a szexet.. De akárhogy is, szeretnék őszinte lenni hozzád. Az utolsó képed beindította a fantáziám és piszkos gondolatok futottak át az agyamon. Meg akarlak izzasztani. Szeretem mikor végig nyalod az ajkaid ez olyan mintha hívogatnál hogy csókoljam meg. Annyira nedves és kívánatos én csak beléjük szeretnék harapni. Érezni akarom a piercinges nyelvedet a számban. Ezelőtt nem volt még dolgom nyelv piercinges pasival szóval szeretném kipróbálni.
A mellbimbó piercinged finoman harapdálnám és nyálaznám. Aztán még csinálnék pár dolgot a másik mellbimbóddal. Nagyon szeretnélek a falhoz nyomni és a nadrágon keresztül a farkad kényeztetni. Bilincset használni, mert tudod én szeretem az ilyen kiegészítőket. Letérdelnék eléd és ki cipzároznám a nadrágod a fogaimmal és kínoználak azzal hogy a boxeren keresztül kényeztetem a pöcsödet. Kiláncolnálak és fentről lefelé haladva elhalmoználak apró csókokkal és harapdálásokkal. Totálisan szerelmes vagyok ebbe az "őrölt ínycsiklandozó[!WTF!] sztár" imidzsedbe és össze fut a nyál a számban tőled. Szerintem ez figyelemre méltó. Nos akkor azt hiszem levehetnénk már az a felesleges boxert.Ne bánnám ha játszadozhatnék egy kicsit a golyóiddal aztán végig nyalnám teljes hosszában különös figyelmet fordítva a fejére.[nem írt alanyt de sztem nem kell részletezni :D] Igérem hogy minden tőlem telhetőt megtennék hogy a hetedik mennyországban érezd magad.
És ez csak egy kis rész abból amit veled szeretnék csinálni.... Nagyon boldog vég!

U.I.: Csak annyi h nem egy ronda csávó vagyok. Sőt nem is pasi vagyok.
U.U.I.: [Sztem ezt nem kell kommentálni mndenki ismeri a számot :D]

Köszönöm a figyelmet.'"- Fordította: P.A. Nani
S akkor jöjjön az új tetoválásról a kép.
Először egy iker tetkó készült el, az ujj perceikre a születésük óráját, percét tetováltatták. 
 


 Szerintem szörnyű. Zavaros, sötét, SOK. Mennyivel szebb lenne, ha letisztultabb lenne. Ha kátrányba mártja a kezét kb. akkor érhet el ilyen hatást. Szerintem ezt elkapkodta. Tudom, hogy egy ékszert nem lehet össze hasonlítani egy tetoválással, csak szemléltetni akartam, hogy a mintával nincs bajom, csak a megvalósításával. Bár mát van a világnak egy Zombie Boy- ja nem értem miért akarja Bill, hogy vele hasonlítgassák össze. Mindegy. Ő dolga. Kár a szép kezéért. De még van egy másik!:D
Jut eszembe, található rajta egy sárga liliom is s egy veréb- fecske-madár. Szóval vmi repülő madár. Wáááh.
Következő gondolat ideje, hogy eltereld a figyelmem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése