2012. február 7., kedd

Zene


TUBBE- Mess
Német banda. Júliusi hazautazásom előtti éjszakát már ugye a városban töltöttem, így kerültem a Höreprobe rendezvényére, ahol élőben hallgathattam meg jó pár német zenekart. Ők voltak a "legelragadóbbak". S mivel osztottak ingyen demó lemezt, így mai napig emlékszem rájuk. S tegnap mikor a frissen érkezett dvd-m , s cd-m pakoltam el, rábukkantam megint a demójukra. Gondoltam itt az ideje meghallgatni őket, s utánuk nézni. Egyelőre csak ezt az egy számot találtam tőlük nyilvánosan.
Az énekes csaj nagyon állat a színpadon. Minden  percét élveztem előadásuknak.

A tegnap érkezett termékekre meg pofátlanul alacsony áron tettem szert a bookline segítségével, ugyanis 690 ftba került darabja. Épp akciós termékeket találtam. Úgyhogy hivatalosan mégis potom pénzért jutottam a dvd-hez. Amin még jó sokat fogok derülni.
A német verziós Humanoid csak kihagyhatatlan ajánlat volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése