2012. február 7., kedd

Időjárás jelentés

Az utolsó bejegyzésem óta annyi a változás, hogy deres táj helyett már  havasat látni ország szerte mindenfelé.
Maradtak a mínuszok, s havazik. A Balaton befagyott, a Dunán is jégtáblák úszkálnak. Így érthető, hogy iskolán kívül nem igazán teszem ki a lábam az utcára.
Bár múlt hét hétfő reggel kimentem egy kicsit napozni, s fotózgatni, látva az időjárás előre jelzést, hogy a -5nél csak hidegebb jön a hét vége felé. S valóban. Bár sokan nem hitték, hogy -15 fokban is eshet a hó, mégis megtörtént.
A héten annyi változás történt még, hogy kedden elmentem dolgozni, így a január 31 napjából komoly egy munka napom lett.
De persze csütörtök, s pénteken is mentem, nem akarok ebből a havi egy napból rendszert csinálni.
Az iskola unalmas volt, Nyalókás Lány is elkezdett dolgozni, így alig jár be. Bár csütörtökön anatómián egész gyorsan telt el a 3 óra, hiszen krokiztunk. 5 percünk volt megragadni a modellt álló társunk tartását arányait. Az első 3 után nagyon belejöttem. Tegnap vissza néztem a rajzokat, s még mindig jónak találom őket.

Hoztam pár képet is az időjárás helyzetéről.
Most ennyire futotta. Ma még próbálok írni. Mert a hétvégém bár rohadt unalmas volt, azért említésre méltó. :)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése