2012. február 18., szombat

A véletlen

Úgy gondoltam míg van időm, posztolom a ma készült két képet is.
Nyusz ma bejött a városba, s míg kisebb húgom szülinapi zsúron volt, mi ebédeltünk, s sétáltunk volna a ragyogó napsütésben ha nem bújt volna el a Nap. Így beültünk kávézni a szülinapi zsúr helyszínére, ugyanis kávézó s nyitott műhely is egyben! Helyben lehet kerámiákat festeni, majd mázzal együtt kiégetik neked.
Nagyon örültem, hogy itt volt Nyusz!
Aztán elköszöntünk, én meg egyedül maradtam húgommal s hirtelen ötlettől vezérelve, le akartam fotózni az éjszakai Parlamentet. Nah, nem az lett belőle.










MEGJEGYZÉS!
Az első kép, szégyen s gyalázat , a véletlen műve. Véletlen túl hosszan nyomtam az exp. gombot.
A következő viszont a fényképező fénymérőjének nullájához állítva készült. Ezek után, hogy bízzak benned, kedves gépem?!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése