2012. január 1., vasárnap

Zum wohl- "MIMÓZA"

Nem unatkozom... nagyon:)
Épp szó volt FB-on az alieneknél, hogy ki mennyi pezsgőt ivott. S megkívántam. Hajnali kettőkor bevacsoráztam, s addigra le is hűlt az én ajándékba kapott német pezsgőm, mely pont elég egy pohárra. Jól lakva magamhoz ragadtam, s épp indultam volna be, mikor eszembe jutott, mégis csak kéne vinni hozzá valami frissítőt. Lónyál, narancs ízesítéssel a hűtőben. S isteni szikra: én nem iszom lónyálat, viszont van vagy 2 kiló narancs itthon, nehogy már elrontsam holmi műanyag löttyel.
Tehát, amolyan németesen elkészítettem a német pezsgőm, ők ugyanis narancslével isszák. S a legegyszerűbb koktélok között szerepel, múltkor rá is akadtam neten, mikor a narancs lekvárra próbáltam alternatív megoldást találni. Mimosa néven ismeretes. Jót mosolyogtam rajta. Ez olyan aranyos szó.:)

Egy narancs kifacsart leve, 2dl pezsgő. Ha lett volna itthon raktam volna a tetejére egy kis mentát, bár pezsgővel nem tudom harmonizál e. Majd legközelebb kiderül.

Am, ha nincs épp narancs szezon, vagy épp nem szenvedtek narancs mániában, mint én, akkor nagyon jó még Fanta vadmálnával, de épp csak egy picivel, az íze kedvéért. Garantált becsiccsentés. Hisze finom íze lesz tőle, s itatja magát. Kipróbálva:)





Ui.: csak egy szilveszteri sms-t kaptam, s még a szolgáltatóm sem gondolt rám, csak a Tanár úr, FT, szomorú. De vajon tényleg ez volt az emberiség utolsó szilvesztere, s vajon tényleg ezt kellett kiválasztanom, hogy itthon töltsem. De ha ez volt az utolsó, mi ok az örömre? Viszont így az év során kárpótolnom kell magam! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése