2012. január 14., szombat

Félév vége

Túl vagyok rajta.  Az első félév lezárult, s nem is lettek borzalmasak a jegyeim, bár nagyon féltem tőle az új tanárok miatt, hiszen, tér ábr.- már a 3. tanárunkat fogyasszuk.
Vasárnap este még Nyusszal csináltam a leckéimet. Emiatt ötöst is kaptam rá. Nagyon kis ügyes. S a héten minden rendben volt már vele, ebből következve velem is.
Szörnyű volt ez a félév előtti egy hét. De legalább a pénteket megkaptuk szünetnek. Így hosszú hétvégén pihenhetem ki. Kár, hogy Nyusz csak ma jött haza külföldről. Pont csütörtök reggel ment el.

Csütörtök este találkoztam Timivel, s csajos estét tartottunk, először ketten, majd elhívott, hogy találkozzunk egy csoporttársnőjével. Milyen aranyos leányzó.
Pénteken pedig volt osztálytársamnak volt születésnapja, s végül elmentem rá, bár óránként változott a hangulatom, s a kedvem, hogy menjek-e v sem.

A héten nem is történt velem semmi extra.
Nyalókás Lány s rossz zsaru összejöttek, bár mindenki előtt próbálják titkolni. Ha 3sban vagyunk, akkor előttem kevésbé. De így szar. Már nem olyan, mint régebben. Azt jobban élveztem.
Fotón még mindig nem sikerül "tökéletes" képeket csinálnom. De azóta kb. mindig velem van a gépem. Az új szerelmem.

Ma megyek ki Nyuszhoz, csak még az ebédre várok, majd kerítek valahonnan linómetszethez linóleumot, s ott fogok farigcsálni, s hátha végre kipróbálhatjuk(tom ) a Rizikó társasjátékot, mit Tőlem kapott karácsonyra. Ő meg pár haverja persze már felavatta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése