2012. január 23., hétfő

No comment

S így legyen ötösöm a lottón... Én kis naiv. Azt hittem letörli a képeket?! Mert elzárta a számítógépet tőlem, s végig nézik mik vannak rajta, s törli amiken a kölykön szerepelnek?
Nem!! nincs is a gépemben a winchester! Egyszerűen kivették belőle, s nem adták vissza, a "drága" host családom, mikor távoztam tőlük.
Szüleim forrnak a dühtől. Feljelentésben gondolkoznak. Kérdés, hogy fog ez hatni a letöltésre, amit, mint bűncselekmény követtem el, egy idegen országban. Gondolom bizonyítékként tartották meg. Más ésszerű magyarázat nem jut eszembe. Csak nem tudom, hogy jön  ő az önbíráskodás gondolatához. meg egyáltalán. Ez LOPÁS. Még ha bizonyíték is.
De bánom, hogy nem loptam vissza a papírt amelyet aláírattak velem, hogy én vagyok a letöltésért a felelős, vagy amiért megadtam a jelszót nekik, nem gondoltam, hogy van rosszabb annál, hogy megtudták a jelszavam. Egyszerűen kivették a winchestert. UNDORÍTÓ.
Továbbá nem jutok szóhoz.
nem értettem, hogy mi közük a gépemhez, ha már aláírtam a papírt, hogy én vagyok a felelős. Akkora egy nyomorék vagyok. Csak minél előbb szabadulni akartam tőlük.
De aranyos volt, hogy gondolkodtak, hogy hazaküldenek, majd másnap visszavonták, s közölték, hogy biztos van a közelben internet kávézó, majd onnan internetezek....
igen, ennyit róluk. szeretném már lezárni az ügyet, nem kívánok semmi rosszat nekik, viszont a következő au pairjük remélem szemfülesebb lesz. meg kéne keresnem a leányzót neten. De hogy?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése