2012. január 3., kedd

Új év 2. napja


Valaki nagyot csalódhatott a Parlamentben. Vagyis valaki a sok közül, de ez a valaki az utca emberének is tudtára adta. Nem tudom, hogy tüntetőlegesen, vagy csak elfáradt s lerakta terhét, s nem tudom, miért pont ide a házunk elé, miért a kerítésre. Vagy jobban eldughatta volna, vagy a járda közepére rakhata volna.
Egy biztos egyesek figyelmét így sem kerülte el a mini Parlament.



Az utolsó kép véletlen sikerült, de nem tudom miért nagyon bejön. Ez amúgy egy Minni-s lámpa, van vagy 21 éves. Mindig őrizte az álmom, akár csak Vuk, akit tegnap szintén lencsevégre kaptam, de róla már direktbe készültek a képek:)

Ő az én alvós rókám, a legmegbízhatóbb "pasi":)


Ma levágtam húgom haját is, jó 20cm-t kellett vágni belőle. Nem volt valami türelmes. Én meg jól elapróztam. Összességében nem lett olyan rossz, nem látványosan ferde vagy ilyesmi, de sajnos nem is fodrász minőség. Hát sajnos nem vagyok fodrász.:( :)

De csak ezután jött a "java". Anyu pillanatragasztási szokásai ma nagyban különböztek az eddigiektől, hiszen valahogy belecseppent a szemébe.... Ijesztő, mikor ő kérdezi, hogy most mit kéne csinálni.
Gyorsan kerestem ügyeletet, s apa már vitte is. A telefonban lévő hölgy sem volt valami biztató, vagy megnyugtató, enyhén flegma vagy fáradt stílusa rögtön ijedté vált, mikor mondtam mi a panasz.
De végül semmi "komolyabb" nem történt, minthogy kapott érzéstelenítőt, s só oldattal kimosták a szemét, tompa tűvel meg lekaparták az odaszáradt ragasztót. Most naponta 2-3 óránként kell cseppenteni a szemébe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése