2012. január 21., szombat

Nyussz

Nekem annnnyira de annnyira "cuki" barátom van, hogy azt elmondani nem tudom.
Igaz ezt már akkor is felvette, mikor kedve ellenére ráerőltettem, hogy már pedig nekünk el kell vinni egy adag  játékot a Mikulás Gyár egy gyűjtő pontjára. Szegénynek nagy megpróbáltatás volt.( De tulajdonképpen már előző év óta ígérte. )

De most nem is ez a lényeg! hanem, hogy haza hozta a maradék cuccom N.országból! Már teljesen reménytelennek tartottam az egész műveletet, de most mikor nem vártam, most haza hozta.
Annyira szeretem. Olyan kis cuki, "ciki" nélkül. :P (L)

Most már nem kell csak 2 sporttáskányi ruhából öltözködnöm, van négy, van még egy kabátom, s haza jött a csizmám most, hogy átvészeltem ezt a mínuszokkal teli hetet.
Amúgy arra jöttem rám, hogy alapvetően nem hiányoztak életbe vágóan a ruháim. Jó kint maradt pár fehérnemű. De mindenből úgy hoztam haza, hogy normálisan lehetett öltözködni, igaz unalmasan, de nem volt hiány. Pulcsit azt ugyan vettem, bár nem tudom maradt e kint pulcsim, de biztos. A kabáttal lettem volna gondban, de egyet előre hazaküldtem, mondván már úgyis nyár van minek kettő.

A kinti számító gépem is haza jött. Kíváncsi vagyok Martin mit okoskodott benne, meg vannak e még a képeim. vagy törölte az összes olyat, amin szerepelnek. Ki nézném belőle.
Nah mindegy.
Köszönet Nyusznak, s  a többit meg tudja.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése