2012. január 4., szerda

Félelmek 1 percben

Nem rég jöttem haza a suliból, s 4re mehetek is vissza, mert kezdődik a fotó óra.
nem volt valami fényes napom. Éjjel nem aludtam, s a saját logó terveken dolgoztam. A honlapomra készülő logó jól le is foglalt, vagy egy tucat verzió készült belőle, de csak 6ot tartottam elfogadhatónak. Várok a visszajelzésekre. A tanárnőmnek is megmutattam, csak ép rosszkor. Legelőször neki kellett volna, s nem Nyalókás Lánynak, Rossz zsarunak, s Szemüvegmatyinak.(ezek a nevek, Nyalókás Lánytól vannak. Mindenkit elnevezett az osztályban.) Rossz zsaru véleményére adok, Nyalókás Lányt nem tudom komolyan venni. Szemüvegmatyi meg kocka de ő csúnyát mondott... : "gagyi". Kösz...-.-"
Nem tudom kiverni a fejemből, annak ellenére, hogy a tanárnő ezt cáfolta.
Nah majd megkérdezem egy másik barátnőm, meg elbeszélgetek róla ma petitevel is:)
Így érthető, hogy előre félek már a fotóórától is... Pedig mi történhet, kapok egy kettest. Egy kettest! Borzasztó. Nehezen viselem a kritikát. Mint ez látszik is.
De fotón ezzel valahogy engem minősítenek. nem a munkám. Jójó, a munka meg engem. De itt többről van szó. S különben egyedül én kapnék kettest teljesen elmenne a kedvem tőle.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése