2012. január 19., csütörtök

Csütörtök s megmondtam, v megmondtam

Nem hagytam annyiban a dolgot, s bár húgom a betegsége ellenére bement első két órára, mert ugye ezt tegnap megbeszéltük az igazgató úrral, én maradtam otthon, s felhívtam az sztk-t mert időközben elfelejtettem, hogy reggel, vagy délután rendelnek e.
Majd visszafeküdtem aludni. Húgom már faktra ment mikor újból megébredtem. Nem is volt kedvem kimászni az ágyból, teljesen levert a betegség, s a kétség, hogy akkor most mi bajom. (vagyis azt tudtam, de kellett az orvosi megerősítés)
Így 20 percet szobroztam a hidegben húgomra várva, 40 percet ültünk a váróteremben, s bár egyszerre jelentkeztünk be, két köszönő viszonyban sem lévő számot kaptunk. Őt hívták be először, de mentem vele. Kicsit rossz szemmel néztek rénk, de húgomra nem bízhattam a dolog felgöngyölítését. Így előálltam a panasszal, s végre megértő fülekre találtam. meg is mutattam a tegnapi receptet, közöltem a kiállító nevét is, s jó, hogy nem röhögte körbe a a kollégáját a megértő nem szőrös szívű doktornőm. (ennyit arról, hogy húgomnak a háziorvosa, mert közben jól meg is van fázva, nem ajánlotta ezt a csütörtöki rendelő intézetet. )
Mindenki megkapta amit kért, én a mai napra az igazolásom, bár tegnapra nem, hiába mutattam a receptet. Mindegy, megoldom majd anyával. Elmeséltem, hogy iskola kerülőnek lettem titulálva, s még érdeklődött is, hogy mik a terveim. Elmeséltem neki, hogy nagyjából tudtam, mi a bajom, hisz utána néztem neten, de én nem vagyok orvos, nem diagnosztizálhatom magam. Ő pedig mondta, hogy nem grafikus, ő meg ahhoz nem ért. (én sem vagyok, de mindegy. :) )
Öltöztünk, s már jöttünk is, a pontos felvilágosítás után. Miért nem idejöttem előző nap?!
Beültünk a kínaiba, mert a felírt gyógyszert ki kellett keverni, s volt még másfél óránk az átvételig. Szakadt az eső, hideg volt, a kaja meg szar. Villamosoztunk, s végre négy óra után haza értem.
Köszönöm, már jól vagyunk, a blogot befejezve, valószínűleg a betegjogi felelősnek, az intézmény vezetőségének, s a "kedves elvtársnőnek" fogok írni, hogy bővíthetné a szakmai ismeretét, vagy pályát módosíthatna, mert úgy látszik, azzal nagyon tisztában van, hogy mikor van a munka ideje, csak épp a munkakörét képtelen ellátni, mert tudtommal senkinek nem fájt volna egy igazolás, főleg neki  nem, hiszen azért van ott az asszisztense, aki helyette ír. Ha pedig annyira érdekelt az emberek személyiségének feltérképezésében öt percben, akkor szintén módosítson pályát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése