2011. szeptember 14., szerda

Szombati nap képe, keddi nap fotósorozata

Szőke lett. Szombaton beléptem FB-ra s első kép az üzenőfalamon, ami fogadott... Órákig nem tértem magamhoz, s csak azt emlegettem, hogy szőke lett. A szép fekete haja. Igaz, hogy én alapjáraton a szőkék mellett teszem le a voksomat, mégis, nála a fekete is elvarázsolt. De szőkén... természetesen így is. Csak furcsa, hogy most már teljesen illeszkedik A "képbe". :) 


Továbbá kedd:
Kis csoportunkba, az a hír járta, hogy kedvenc paparazzónk ( aki már lencsevégre kapta az ikreket LA-ben, s többen tartják vele a kapcsolatot twitteren) további képekkel tud nekünk szolgálni, s nem is akármilyenekkel, hisz SZŐKE lett.
De úgy látszik, nem kellett sokáig várnunk a "nyilvános" megjelenésig, hisz már hétfő késő este felekrültek a HQ képek. Ugyan délután 17 óra körül még ment a huza- vona, hogy csak a nézettsége miatt tweetelte ki, hogy további képek várhatóak. Kötötte az ebet a karóhoz, hogy nem töltheti fel őket, mert nem ő készítette a képsorozatot. Fél órára rá, miután már lemondtunk a képekről, egyik szemfüles Alien az amerikai fórumról szerzett egy miniatűr képet, s ment a nyáladzás. Engem már nem hozott lázba. Egy dolog érdekelt, hogy oldotta meg a szemöldök színt. :) Nem akartam, hogy kiszeltündés legyen...XD
Megtudtuk, hogy ebben az étteremben, már 2008ban is jártak, sőt mi több, az is felröppent, felismervén az egyik férfit, akivel a Humanoidon dolgoztak, hogy talán ez amolyan tárgyalás féle vacsora volt. 

Meglepődtem, mikor megláttam, az aktuális outfitjét... Ilyen hatalmas masnival én is kísérletezgettem, az Alice in Wonderland révén, ilyen farmerom van, bőrdzsekim dettó... De mindezt egyszerre..?! :) Amazing. : )











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése