2012. május 15., kedd

4. hétfő nélküle

Nem emlékszem a hétfőre teljes egészében. Azt tuti, hogy nehezen ébredtem, nem mentem be a suliba, viszont dolgozni el kellett mennem.
S még mindig nem volt a szadista felettes csaj. Tehát nem volt okom, hogy rossz érzésem legyen a munkával kapcsolatban.
Hajjaj! Úgy indult, hogy egy jó kis címkézés volt kilátásban, pont azzal a sráccal egy asztalnál, akivel az utóbbi időben barátkoztam. Nem különösebben megnyerő, ikrek, s ez látszik rajta, érdektelen számomra, mint pasi, hiszen még azt is hittem róla, hogy meleg. Amivel am, nincs bajom. De nem meleg. Csak fura. :)
Nem volt különösebben jó kedvem erre emlékszem, mert meg is kérdezte. Bedugtam a zenét a fülembe, s meredtem előre. Azt mondta, akkor nem b@szogat. S dolgoztunk csendben, míg meg nem szakítottak minket, ugyanis kellett még egy ember mellé, aki segít neki listázni... s bár nem emlékezett rá "kis barátom", hogy én már betanultam, rögtön letagadtam, s mivel a felettesem sem tudta, hogy én már megtanultam, előtte is tagadtam. De most nem úsztam meg. Azt mondta, akkor most megtanulod, a áthelyezett, egy öreg néni mellé, aki nem volt valami magyarázó kedvében.. Majd 15 perc múlva elment a pasi felettes cigi szünetre, jött egy csaj, hogy most azonnal menjek át scannelni,  a szalaghoz. Már rohantam is! :D Egy srác fél perccel később jött mellém. Elég fura volt. Mintha nekem tette volna az eszét, s mikor látta, hogy ez hagy a leghidegebben, akkor feladta, s áthelyeztette magát... :O Legalábbis nekem ez jött le. Kaptam egy túlsúlyos roma lányt. Akit aztán megint csak áthelyeztek, s itt jön a lényeg! Megkaptam scannelő társnak azt a szép mosolyú srácot akivel már egyszer együtt dolgoztam. A Sors már megint. Ha nem tagadom a listázási tudásom, akkor ott rohadok talán.. De így. Egy idő után párbeszédet kezdeményeztem, egy egyszerű, hogy hívnak-kal. Gondoltam, ha beszélgetni akar, akkor majd vissza kérdez, stb.stb. stb. S dumálunk majd a jól bevált dolgokról: honnan jöttél, mióta vagy itt, mit tanulsz, stb. S visszakérdezett. Úgyhogy végig dumáltuk a műszakot. Majd megkért foglaljak neki helyet, ha előbb kijutok. Nem tudom leírtam e már, de itt onnan tudod, hogy régen dolgozol már itt, hogy mindegy mikor érsz ki, a buszon lesz helyed. :) Én már rég dolgozom ott. :( :)
Rögtön jobb kedvem lett Tőle, olyan kis cuki. Persze figyeltem most, hogy nehogy szét rakjon minket a pasi.
Óvatosabb voltam. Erre még "kis barátom " tanított meg, hogy fél szemem mindig a feletteseken legyen. A pasin s a diktátoron. Mert egyedül ők labilisak. 
Mint megtudtam, perzsa fiúhoz van szerencsém, aki 6 éve jött el otthonról, bejárta Európát, s élt ugyanabban a városban, ahol én is 4 hónapig. Neki nagyon bejött az a város. Meg még egy csomó dologról beszéltünk. Bár fura, mert azért még rendesen töri a magyart. De még azt is aranyosan. S nem olyan törökösen. Egyáltalán nem.
Közben húgom hívott, hogy menteni kell a menthetőt, mert anya sír. Mivel nem köszöntöttük fel őt anyák napján. Húgom azt mondta, hogy nem is volt esélyünk, hiszen elrohant, s a csoki a táskámban van, amit elhoztam magammal. Így én koslathattam az éjjel nappaliba, hogy csokit vegyek neki, csak tudnám minek. Mindegy. Felköszöntöttük. Húgom írt neki FB-on is. Ilyen a mi családunk, szóban nehezen fejezzük ki magunkat. Húgom olyanokat tud írni.. ki sem néztem belőle.
Nem tudom mikor változott meg ez ennyire, hogy az írásba menekültem, mert nekem elég nagy szám volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése