2012. május 2., szerda

Wednesday13


Vajon BTK App.-ba mikor kerülnek ilyen videók fel, az ikrekről? :)
Ez a videó megmosolyogtatott, csak ezért linkeltem be.

Figyelem, csak erős idegzetűeknek!
S itt van még egy:
amitől majdnem hánytam... izzadság teszt. a vesztes megissza a sajátját... leírva is undorító.
Hey guys! You are so disgusting. bleeeeh! o.O


Én is csak véletlen kattintottam rá... mert nem ezt akartam belinkelni.
Az előbb még olyan aranyos volt. Most kevésbé, sőt egyáltalán nem kedvencem.

Nah de amit be kellett volna linkelnem, e helyett a borzalom helyett.
Megnéztem, s nagyon bejött. Bár már az Iron man is hatalmába kerített. Nem szívlelem különösebben, az amerikai népet, de filmben királyak, ha nem akarsz valami magasröptűt nézni, csak bámulnád a "TV-t" kikapcsolódás gyanánt.
Jókat mosolyogtam ezen is. Szép látvány világ, tele akciókkal, melyek percre pontosan kiszámíthatók, mégis lefoglal a látvány. Viszont Iron mannek külön köszönet. Nem lenne benne, akkor lapos lenne az egész film. Thor pedig, a tipikus szőke herceg. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése