2012. május 9., szerda

Nyaff

Még élek. Csak újabban, olyan későn jutok géphez, hogy akkor már nem akarok új bejegyzést elkezdeni, mert akkor nem alszom. Tulajdonképpen így sem.
Voltak ám itt események! S pótlom is őket a héten.
Jelenleg olyan vagyok, mint egy telihold előtt álló menstruáló vérfarkas. Még magam is nehezen viselem el. Ezek a női bajok.. Sokkal érzékenyebb lettem. Ma képes voltam elsírni magam egy gyerekcsatornán adott film csók jelenetén. Kóros. Mindenki meneküljön!
Feszültség levezetésként megint futni indultunk. Mint jellemző a megbeszélt időpontnál TM bemondta az unalmast. Épp tanul.
Húgommal indultam neki. Azt mondta megkínoz. Nem sikerült. Én csak futni akartam. Futni, minden cél nélkül, üresen, ki a világból. Mint Forest Gump. Nem sikerült. Első neki futásra mindkettőnknél beszorult a levegő. Majd jött húgom féle kiképzés. Melyet végig nyafogtam. Szó szerint. Jól viselte. Kíváncsi leszek, holnap lesz e egyáltalán izomlázam. Végül lefutottam 10 kört egy focipályán, s jobb volt, tényleg feltöltött. De húgom a ház körül már nem akart futkározni, így feljöttünk. De minek. Itthon nem jó. Bár most csak magam miatt nem jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése