2012. május 2., szerda

Városból jelentem





 TÖMEGközlekedés helyett, inkább a kerékpárt választottam. De a helyzet nem volt sokkal jobb. Tömeg az itt volt. Rengeteg száguldozó bringás, tülkölő autók, dugó, ténfergő vagy épp fene mód siető gyalogosok, keresztbe kasul. S 90%-ban bicikli úton tekertem. Meleg, por, s kipufogó gáz.

Amúgy nagyon felidegesített, ez a rengeteg ember, turista... Olyan bambák az emberek.

Útközben, a Nyugati térnél a Bajcsy- Zsilinszky útról nyíló kis utcában rendőri lezárás fogadott. Nem tudtam meg semmi konkrétat, hogy mi lehetett a tűz keletkezésének oka. Még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valaki tüzet rakott a fa tartó szerkezeten, vagy alatta. A hírekből, úgyis mindenki meg tud "mindent".
De gondoltam a múltkori "A nap híre" után ez is elfér. Tulajdonképpen minden elfér a blogomon. Ezért szeretem (magam..:D ) Csak vicceltem. Tényleg erről szól, jöhet minden, ami kapcsolatba került velem.



 Tovább haladva, pedig meg kellett állnom mert csak messziről láttam az emberek sokaságát, mintha mindenki az "akváriumban" pancsolt volna. De megnyugodtam. Nem lett tömeg fürdő, csak egy elvetemült "felnőtt" hagyta a kis purdékat fürdeni. (egyszer van nyár...:) )
Amúgy biztos erősebb lesz az immunrendszerük, de azért na...
Itt is tömeg... Ami mondjuk nem rossz, csak a biciklizés után kicsit ember undorom lett. Főleg, hogy az elmúlt 2 hétben az volt, nem meglepő. Nem véletlen kerültem el a majálist is. Egyedül igazán szánalmas lett volna kimenni. S látni azt a sok embert. Ha pasira nézek az a bajom, ha csajra, akkor az... :S


















TM, pont előttem ért haza. Be is kopogtam, kiültünk egy kicsit a lépcsőházba, mert ott hűvösebb volt. Mondjuk nekem teljesen mindegy volt.
Húga bűnbe vitt minket. Ugyanis ő még lelkiismeret furdalás nélkül majszol, nassol chipset, csokit, ami jól esik. ÉN nem is kívánom. Idejét nem tudom mikor ette chipset. De most bepótoltam egy időre. S előkerült valami különleges. Wasabis, hajszálvékony hasáb alakú burgonya chips. Finom volt. Így felkerült ő is a blogomra, mert még nem láttam ilyet.

(ui.: megint nem volt nálam a fényképezőgép. ha elviszem, tuti nem veszem elő. Ha meg nem akarom vinni, mondván, úgy sem történik semmi, csak leugrom ide meg ide... Murphi törvénye... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése