2011. augusztus 27., szombat

Megtört a jég...

de büszkének nem kéne lennem. Bár én még részegen is józan vagyok..:)
Ott fejeztem be az utolsó bejegyzésemet, hogy elkezdtem készülődni az estére, amit már csütörtök óta vártunk, különösképpen barátnőm. Ahogy lenni szokott semmi sem jött össze, még ő maga sem jutott le a koncertre... "Ember tervez,..." Bár előz este még szalagavatós tánctársammal tervezgettem a másnapi találkozót, reggel már az volt az első gondolatom, s tényleg első, mert még a Fb-ra sem mentem fel  s már úgy ébredtem, hogy én ma nem akarok inni. "a pia az rossz.."
Nem estem kétségbe, hogy nem jönnek a hímek, s esetleg egyedül kell lemennem, megejtettem egy 3perces telefont, s már riadóztattam is koncertes barátném. Nem kellett sokáig győzködni. Tulajdonképpen magát beszélte rá, hogy jön velem. S szerény költségvetésünk miatt, úgy döntött hozz  2doboz sört, hogy előtte bevágjuk, s már is jobb kedvünk lesz a benti sörökhöz. :D
Lehúztuk. S bent meg akció volt. Egyet fizet 2-t kap. Szerintem csak nekünk, s csak azért mert úgy ébredtem, hogy nem akarok inni. Jött a következő korsó. Beálltunk Hangya papa elé, s csodáltuk fiát, próbáltunk fotókat csinálni.
Koncert után barátosném fél percre hagyott egyedül tollászkodni a wcben, míg ő a következő kört szerezte be, mikor német külföldi leányokkal tértem vissza kezemben egy új korsó sörrel. Innentől kezdve nem tudtam számolni.
Törtem a magyart, angolt, németet. Először a 20 év során nem én voltam a legjózanabb, bár mindenre emlékszem, nem voltam másnapos, a saját lábamon álltam, azért megnyugtató volt, hogy most nem nekem kell másra vigyáznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése