2011. augusztus 14., vasárnap

Sziasztok!

Első bejegyzésem, mint blogger. Alig 2 hónapja, hogy először felmerült bennem, hogy akár én is alakíthatom a saját kis virtuális világomat, a közösségi oldalakon kívül is. Először egy honlapot álmodtam meg, majd a Sors úgy hozta, hogy blogban dolgozzam fel, hogy életem egy nagyobb fordulóponthoz ért. Nem tervezek linkelgetős cukiságos megosztós oldalt. Inkább gondolataim, bánatom írnám ki magamból. Lehet ettől kicsit vonatottá válik majd a blog. Meglátjuk még mi lesz belőle.
Ahogy a leírás is mutatja, a blogot egy dolog szülte méghozzá a magamnak tett ígéretem, hogy nem fogom traktálni ismerőseimet, barátaimat, főként barátnőmet, azzal, hogy a múlton merengek, a szakítás előtti időkről. De nem bírom ki, hogy ne beszéljek róla. Bár van egy füzetem az éjszakai gondolataimnak, én most mégis az "egész világgal" fogom megosztani gondolataimat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése