2011. augusztus 23., kedd

Utálom a hétfőt...

... akárcsak Garfield. S átaludtam, akárcsak Garfield. S szörnyen aludtam. Bár beállítottam az ébresztőm, s tudta is hova kéne nekem ma mennem... nem sikerült. Fájt a fejem, nyomott voltam, fájt mindenem. Aztán 2 órával az ébresztő után megcsörgetett Szisza (5 éve szigeten szedtem össze a srácot, s azóta is lelkitárs féle) . Annyira magamnál voltam, hogy visszahívjam, de rögtön levágta, hogy még aludtam, s sűrű bocsánatkérések közepette le akarta rakni, de nem engedtem neki. Aztán mégis lerakta, mondván újabban ilyen búval b....tt vagyok, s látja, hogy ebből értelmes beszélgetés nem fog kikerekedni. Mikor felkeltem megint felhívtam, hogy tulajdonképpen miért keresett, megint hova kell elkísérnem. De csak el akarta magyarázni miért nem hívott vasárnap mikor megígérte. Aranyos.
Leültem varrni, s ezzel ki is merült a napi kreatív elfoglaltságom. nem voltam gép előtt ebből kifolyólag, nem is láttam ma... :(
Tisztára felkavart a tegnap este. Csak azért mert rám írt. Hiányzik. Nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése